The news is by your side.

Advertisement

پنجاب لوکل گورنمنٹ اکیڈمی کے قیام کا مقصد بلدیاتی نظام کو مضبوط بنانا ہے،عثمان بزدار

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے کہا کہ پنجاب لوکل گورنمنٹ اکیڈمی کے قیام کا مقصد بلدیاتی نظام کو مضبوط بنانا ہے۔

تفصیلات کے مطابق جوہر ٹاؤن لاہور میں وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے پنجاب لوکل گورنمنٹ اکیڈمی کا سنگ بنیاد رکھ دیا۔اس موقع پر وزیراعلیٰ کو بریفنگ کے دوران بتایا گیا کہ اکیڈمی ایک ارب 86 کروڑ 38 لاکھ کی لاگت سے 18 ماہ میں مکمل کی جائے گی۔

بریفنگ کے دوران بتایا گیا کہ اکیڈمی کی جدید بلڈنگ 2 بیسٹمنٹ،4 فلورز پر مشتمل ہوگی،3 اکیڈمک فلور،2 ایڈمنسٹریٹو بلاک، ہاسٹل فلور اور وسیع کار پارکنگ بھی ہوگی،پنجاب لوکل گورنمنٹ اکیڈمی کے فرسٹ اور سیکنڈر فلور کو کرائے پر دیا جائے گا، فلور کرائے پر دینے سے تقریباً 4 کروڑ روپے سالانہ آمدن متوقع ہے۔

اس موقع پر وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ پنجاب لوکل گورنمنٹ اکیڈمی کے قیام کا مقصد بلدیاتی نظام کو مضبوط بنانا ہے،لاہور میں لوکل گورنمنٹ اکیڈمی کا قیام خوش آئنداورقابل تحسین امر ہے۔

سردار عثمان بزدار کا مزید کہنا تھا کہ اکیڈمی میں عوامی نمائندگان،آفیشلز کو عصر حاضر کے مطابق ٹریننگ دی جائے گی،محکمہ بلدیات کو دور حاضر کے تقاضوں کے مطابق اپ گریڈ کیا جائےگا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں