وفاقی صوبوں‌ سے زیادتی بند کرے، کے پی کے اور سندھ کے وزرائے اعلیٰ‌ متحد -
The news is by your side.

Advertisement

وفاقی صوبوں‌ سے زیادتی بند کرے، کے پی کے اور سندھ کے وزرائے اعلیٰ‌ متحد

کراچی: سندھ اور خیبر پختون خوا کی حکومتیں‌ وفاق کے خلاف متحد ہوگئیں، وزرائے اعلیٰ سندھ اور خیبر پختون خوا نے مشترکہ طور پر کہا ہے کہ وفاق صوبوں سے زیادتی بند کرے، بجلی کے معاملے پر وفاق کو ہمارا حق دینا ہوگا۔

یہ بات دونوں وزرائے اعلیٰ نے کراچی میں میڈیا سے گفت گو کرتے ہوئے کہی اور وفاق پر اظہار ناراضی کیا۔ قبل ازیں وزیراعلیٰ خیبر پختون خوا نے وزیر اعلیٰ‌ سندھ سے ملاقات کی اور دو طرفہ امور پر تبادلہ خیال کیا

وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے کہا کہ وفاق صوبوں سے زیادتی کرہا ہے، بجلی کے معاملے پر ہمارا حصہ کم دیا جارہا ہے، آئین و قانون کے تحت احتجاج کرنا سب کا حق ہے، ہم احتجاج ریکارڈ کرائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ عوام احتجاج کرتے ہیں تو کوئی بھی اسلام آباد نہیں جاتا، عوام صوبوں سے ہی اپنے حقوق کی ادائیگی کا مطالبہ کرتے ہیں کہ انہیں بنیادی سہولتیں دی جائیں،وفاق ہماری نہیں سنتا، بات کرنے پر غصہ کرتا ہے۔

وزیراعلیٰ خیبر پختون خوا نے کہا کہ بجلی کے معاملے پر سندھ اور کے پی کے کا موقف ایک ہے، سندھ کی ایک ہزار میگا واٹ اور خیبر پختون خوا کی 600 میگا واٹ بجلی وفاق چوری کرتا ہے،  ترقیاتی کاموں اور وسائل کی تقسیم میں ہمیں حصہ نہیں دیا جارہا،وفاق کے خلاف احتجاج کا فیصلہ کرلیا تاہم لائحہ عمل کا اعلان پارٹی کی قیادت کرے گی جس کا فیصلہ عمران خان کی واپسی پر ہوگا۔

سانحہ ماڈل ٹائون پر پرویز خٹک نے کہا کہ اتنا ظلم کوئی انسان نہیں کرسکتا، یہ کسی حیوان کا کام ہے۔انہوں نے عبدالستار ایدھی کی خدمات کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ اسلام آباد ایئرپورٹ ایدھی کے نام سے منسوب کرنے کی سفارش کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں