The news is by your side.

Advertisement

قلندرز کی دوسری کامیابی، گلیڈی ایٹرز کو 8 وکٹوں سے ہرادیا

لاہور: پی ایس ایل فائیو کے 21ویں میچ میں قلندرز نے دوسری کامیابی حاصل کرتے ہوئے گلیڈی ایٹرز کو 8 وکٹوں سے شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں کھیلے جانے والے میچ میں لاہور قلندرز نے کوئٹہ کی جانب سے دیا جانے والا 99 رنز کا ہدف باآسانی 12 اوورز میں 2 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا، سمیت پٹیل کو میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

لاہور قلندرز کی ابتدائی دو وکٹیں 32 رنز پر گرنے کے بعد محمد حفیظ اور بین ڈنک نے ذمہ دارانہ بیٹنگ کرتے ہوئے ہدف باآسانی حاصل کرلیا۔

آل راؤنڈر محمد حفیظ نے ناقابل شکست 39 رنز کی اننگز کھیلی، بین ڈنک 30 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

گلیڈی ایٹرز کی جانب سے دونوں وکٹیں محمد نواز نے حاصل کیں۔


اس سے قبللاہور قلندرز کے آگے کوئٹہ کی بیٹنگ بری طرح ناکام ہوگئی، مقررہ اوورز میں کوئٹہ کی ٹیم 9 وکٹوں کے نقصان پر صرف 98 رنز بناسکی اور قلندرز کو جیت کے لیے 99 رنز کا معمولی ہدف دے دیا۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے 8 کھلاڑی ڈبل فگر میں داخل نہ ہوسکے، شین واٹسن 0، جیسن رائے 6، احمد شہزاد 9، کپتان سرفراز احمد 1 اور اعظم خان بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے۔

بین کٹنگ بھی بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے، فواد احمد کو چار رنز پر راجا فرزان نے پویلین بھیجا، محمد نواز 10 رنز بنا کر راجا فرزان کا شکار بنے۔

فاسٹ بولر سہیل خان نے 32 رنز کی ذمہ دارانہ اننگز کھیلی، ان کی اننگز میں 2 چھکے اور 2 چوکے شامل تھے۔

لاہور قلندرز کی جانب سے سمیت پٹیل نے چار اوورز میں 5 رنز دے کر 4 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، شاہین شاہ آفریدی اور راجا فرزان نے دو، دو وکٹیں حاصل کیں۔

 

اس سے قبل سہیل اختر نے ٹاس جیت کر گلیڈی ایٹرز کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی ہے، اس سے قبل لاہور نے ایونٹ میں صرف کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو ہی شکست دی ہے۔

سہیل اختر کا کہنا تھا کہ پچ پر نمی ہے اسی وجہ سے بولنگ کا فیصلہ کیا ہے کوششش ہوگی کہ گلیڈی ایٹرز کو کم سے کم اسکور میں آؤٹ کرسکیں۔

سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ ہمارے لیے یہ میچ بہت اہم ہے کوشش کریں گے کہ قلندرز کے خلاف بڑا اسکور کریں۔ سرفراز کا کہنا تھا کہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیم میں دو تبدیلیاں کی گئی ہیں۔

فائنل الیون

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں