The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ : حادثات اور فائرنگ کے واقعات میں تین افراد جاں بحق

کوئٹہ : مختلف حادثات اور فائرنگ کے واقعات میں تین افراد جاں بحق اورمتعدد زخمی ہوگئے، پولیس نے لاشوں کو تحویل میں لے کر ملزمان کیخلاف مقدمات درج کرکے چھاپے مارنا شروع کردیئے۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ میں حادثے اور فائرنگ کے واقعات میں تین افراد جاں بحق ہوئے، پولیس کے مطابق منگل کو کوئٹہ کے علاقے قمبرانی روڈ پر بڑیچ ٹاؤن کے قریب تیز رفتار کار نے موٹر سائیکل کوٹکر مار دی جس کے نتیجے میں موٹرسائیکل سوار عزیز اللہ جاں بحق جبکہ گاڑی کا ڈارئیور فرار ہوگیا۔

پولیس نے گاڑی کو قبضے میں لیکر تحقیقات شرو ع کردیں جبکہ کوئٹہ کے علاقے کلی کمالو میں مسلح افراد نے فائرنگ کرکے عرفان نامی شخص کو قتل کردیا اور فرار ہوگئے پولیس نے لاش کو تحویل میں لے کر ہسپتال منتقل کردیا اور ملزمان کی تلاش شروع کردی مزید کارروائی جاری ہے۔

دوسری جانب بلوچستان کے علاقے واشک میں دو گروپوں میں تصادم کے نتیجے میں ایک شخص ہلاک ہوگیا، اطلاعات کے مطابق گزشتہ روز بلوچستان کے علاقے واشک میں دو گروپوں کے درمیان مسلح تصادم ہوا ۔

دونوں جانب سے ایک دوسرے پر جدید ہتھیاروں سے حملہ کیا گیا جس کے نتیجے میں ایک شخص سفر خان ہلاک ہوگیا واقعہ کی اطلاع ملتے ہی انتظامیہ نے موقع پر پہنچ کر نعش قبضے میں لے کر ہسپتال منتقل کردیا گیا، نعش ضروری کارروائی کے بعد ورثاء کے حوالے کردی گئی۔

علاوہ ازیں قلعہ عبداللہ کے علاقے میں فائرنگ سے دو افراد زخمی ہوگئے۔ لیویز کے مطابق منگل کو قلعہ عبداللہ کے علاقے جنگل پیرعلیزئی کے قریب مسلح افراد کی فائرنگ سے دو افراد حیات خان اور رمضان

زخمی ہوگئے جنہیں طبی امداد کے لئے ہسپتال منتقل کردیاگیا ،لیویز کے مطابق واقعہ پرانی دشمنی کا نتیجہ ہے ملزمان کی تلاش شروع کردی گئی مزید کارروائی جاری ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں