site
stats
عالمی خبریں

راہول گاندھی نے نریندرمودی کو امیتابھ بچن سے بڑا اداکار قرار دے دیا

نئی دہلی : کانگریس کے رہنما راہول گاندھی نے وزیر اعظم نریندر مودی کو امیتابھ بچن سے بڑا اداکار قرار دے دیا اور کہا کہ مودی کو تو رونے کی اداکاری کے لیے لینس کی ضرورت بھی نہیں پڑتی۔

تفصیلات کے مطابق انتخابی چناو میں الجھے کانگریس کے رہنما راہول گاندھی نے مودی پر ایک اور کرارا وار کرتے ہوئے کہا کہ مودی امیتابھ سے بھی بڑے اداکار ہیں کیونکہ امیتابھ بچن کو فلم میں رونے کیلئے لینس کی ضرورت پڑتی ہیں لیکن مودی کو رونے کے لیے مصنوعی سہارا نہیں لینا پڑتا ۔

خیال رہے کہ مودی کئی مرتبہ خطاب کے دوران اور پارلیمنٹ میں اپنا رونے دھونے کا ڈرامہ رچا چکے ہیں لیکن اس بار راہول ان کی اداکاری سے اتنے متاثر ہوئے کہ امیتابھ بچن سے بڑا اداکار قرار دے ڈالا۔


مزید پڑھیں :  نریندر مودی بھارت کے ڈونلڈ ٹرمپ ہیں، راہول گاندھی


یاد رہے اس سے قبل کانگریس کے نائب صدر راہول گاندھی مودی کو بھارت کا ڈونلڈ ٹرمپ قرار دے چکے ہیں۔

خیال رہے کہ کانگریس پارٹی کے نائب صدر راہول گاندھی نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا تھا کہ2025 تک نریندر مودی گجرات کے ہرفرد کو چاند پر جانے کے لیے راکٹ دیں گے۔

انکا کہنا تھا کہ بی جے پی 22 سالوں سے حکومت میں ہے اور اب بھی مودی کا کہنا ہے کہ 2022 تک گجرات سے غربت کا خاتمہ کردیں گے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تواسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top