The news is by your side.

Advertisement

ڈیرہ مراد جمالی: ریلوے ٹریک پر دھماکہ، بوگیاں پٹری سے اترگئیں

کوئٹہ: بلوچستان کے ضلع ڈیرہ مراد جمالی کے ریلوے ٹریک پر دھماکہ کے نتیجے میں  ایک شخص زخمی ہوگیا  جبکہ بولان میل کی دو بوگیاں پٹری سے اتر گئیں۔

تفصیلات کے مطابق بلوچستان میں دہشت گردی کے ایک واقعے میں ٹرین کی بوگیاں پٹری سے اتر گئیں جس کے نتیجے میں ایک شخص زخمی ہوگیا، خوش قسمتی سے کوئی جانی نقصان نہیں ہوا۔

ریلوے حکام کا کہنا ہے کہ شخص زخمی ہونے والے شخص کو مقامی اسپتال میں طبی امداد فراہم کی جارہی ہے۔ عینی شاہدین کے مطابق دھماکہ اتنا زوردار تھا کہ ریلوے ٹریک کا 4 فٹ حصہ متاثر ہوا جس کے باعث کراچی تا خانیوالی بولان میل کو ڈمبولی کے علاقے میں روک دیا گیا ہے۔

ریلوے ترجمان کے مطابق ایف سی حکام  نے بروقت کارروائی کرتے ہوئے مسافرں کو محفوظ مقام پر منتقل کیا جبکہ  متاثرہ ریل گاڑی کی مرمت کا کام جاری ہے، جلد اس ٹریک اور ریل کو مقررہ راستوں پر بحال کر دیا جائے گا۔

دوسری جانب وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے واقعے کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ دھماکہ دہشت گردوں کی بزدلانہ کارروائی ہے، البتہ  تمام مسافر  محفوظ ہیں، جبکہ دھماکے کے بعد فائرنگ کا کوئی واقعہ پیش نہیں آیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے جاری کردہ پیغام میں خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا کہ صوبائی انتظامیہ اور اعلی ایف سی حکام سے رابطے میں ہوں، فوری کارروائی کرنے پر ایف سی اور صوبائی انتظامیہ کو خراج تحسین کرتا ہوں۔

علاوہ ازیں پاک فوج کے ترجمان کا کہنا ہے کہ بلوچستان انتظامیہ نے بولان ایکسپریس کا ٹریک کلیئر کردیا ہے اور  مسافرں کو سخت سیکیورٹی کے ساتھ  جیکب آباد پہنچا دیا گیا ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں