blast رائیونڈ : پولیس چیک پوسٹ پر دھماکا، 4 افراد جاں بحق، 20زخمی police
The news is by your side.

Advertisement

رائیونڈ: پولیس چیک پوسٹ پر دھماکا، 9 افراد شہید، 14زخمی

لاہور : رائیونڈ میں پولیس چیک پوسٹ کے قریب دھماکا ہوا ہے جس کے نتیجے میں 9 افراد شہید اور 9 پولیس اہلکاروں سمیت 14 افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق رائے ونڈ میں تبلیغی اجتماع گاہ کے قریب واقع پولیس کی چیک پوسٹ پر ہونے والے زور دار دھماکے میں نو افراد شہید جبکہ نو پولیس اہلکاروں سمیت چودہ افراد زخمی ہوگئے، جاں بحق ہونے والوں میں پانچ پولیس اہلکار بھی شامل ہیں۔

دھماکے کے بعد امدادی ٹیموں نے زخمیوں کو فوری طور پر قریبی اسپتال منتقل کیا ان میں سے بیشتر کی حالت تشویشناک بتائی جا رہی ہے، زخمیوں میں اےایس پی رائیونڈ اور ایس ایچ او سندر بھی شامل ہیں، جبکہ ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا جا رہا ہے ۔

ابتدائی اطلاعات کے مطابق سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے کر کارروائی کا آغاز کر دیا، حملے میں موٹر سائیکل استعمال کی گئی لیکن فی الحال دھماکے کی نوعیت کا اندازہ لگایا جا رہا ہے، دھماکے کی شدت کے باعث نثار چیک پوسٹ کے قریب کھڑی متعدد گاڑیوں میں آگ لگ گئی۔

ڈی آئی جی آپریشنز حیدراشرف کا کہنا ہے کہ زخمیوں میں اے ایس پی رائیونڈ اور ایس ایچ او سندر بھی شامل ہیں، دھماکے میں پولیس اہلکاروں کو نشانہ بنایاگیا، دھماکا چیک پوسٹ کے اہلکاروں کی ڈیوٹی تبدیلی کے دوران ہوا، ان کا کہنا تھا کہ یہ کہنا قبل از وقت ہوگا کہ دھماکا کس نوعیت کا تھا۔

وزیرِ اعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے رائے ونڈ دھماکے کی شدید مذمت کرتے ہوئے انسپکٹر جنرل پولیس سے رپورٹ طلب کرتے ہوئے تحقیقات کا حکم دے دیا ہے۔

 


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں