ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

’سنجو‘ کے بعد راجکمار ہیرانی رنبیر کے ساتھ کونسی فلم بنانے جارہے ہیں؟

اشتہار

حیرت انگیز

بالی وڈ کے نوجوان سپر اسٹار رنبیر کپور اور معروف ہدایت کار راج کمار ہیرانی ’سنجو‘ کے بعد ایک بار پھر سے ساتھ فلم بنانے کے لیے تیار ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق ایک انٹرویو کے دوران راج کمار ہیرانی سے اینیمل کی کامیابی اور رنبیر کپور کے ساتھ دوبارہ کام کرنے کے حوالے سے پوچھا گیا۔ اس کے جواب میں ڈنکی کے ہدایت کار کا کہنا تھا کہ وہ رنبیر کپور کے ساتھ پھر سے فلم کرنا پسند کریں گے۔

ہیرانی نے رنبیر کپور کے ساتھ کام کرنے کا تجربہ بیان کرتے ہوئے کہا کہ رنبیر بہت ہی پیارے انسان ہیں۔ ہم نے سنجو بنانے کے دوران کافی اچھا وقت گزارا۔

- Advertisement -

انھوں نے کہا کہ یقینی طور پر اداکار کے ساتھ ایک اور فلم کرنا پسند کروں گا۔ میرے پاس اسکرپٹس ہیں اور ہم اس حوالے سے رابطے میں ہیں۔

راجکمار نے مسکراتے ہوئے کہا کہ مستقبل میں دیکھتے ہیں کہ کیا ہوتا ہے۔ کبھی کبھی ایسا آپ ایک خاص اسکرپٹ لکھنا شروع کرتے ہیں لیکن اسے چھوڑ کر پھر دوسری اسکپرٹ میں لگ جاتے ہیں۔

واضح رہے کہ راجکمار ہیرانی کی حال ہی ریلیز ہونے والی فلم ’ڈنکی‘ نے بھارتی باکس آفس پر 150 کروڑ روپے سے زائد کا بزنس کیا ہے جبکہ عالمی باکس آفس پر فلم کی کمائی 300 کروڑ کو عبور کرچکی ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں