The news is by your side.

Advertisement

یو اے ای، رمضان المبارک میں 5 ہزار اشیا پر 60 فیصد رعایت

دبئی: متحدہ عرب امارات میں رمضان المبارک کے بابرکت مہینے میں عوام کی سہولت کے لیے 5 ہزار اشیا پر 60 فیصد خصوصی رعایت دئیے جانے کا اعلان کردیا گیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق رمضان المبارک کے پورے مہینے میں یو اے ای کے شہریوں کو اشیا خوردونوش رعایتی نرخ پر دستیاب ہوں گی، وزارت معیشت کا کہنا ہے کہ پورے ماہ مختلف اشیا پر 25 سے 60 فیصد تک اشیا رعایتی نرخ پر خریدی جاسکیں گی۔

عوام کو سہولت دینے کا اعلان وزارت معیشت کی جانب سے دبئی میں منعقدہ 15ویں گلف کنزیومر پروٹیکشن کانفرنس کے دوران کیا گیا۔

ڈائریکٹر کنزیومر پروٹیکشن ڈپارٹمنٹ ڈاکٹر ہاشم النائمی کا کہنا تھا کہ وزارت نے اس اقدام کو عملی جامہ پہنانے کے لیے بڑے خوردہ فروشوں اور کو آپریٹیو کے ساتھ مربوط کیا اور فیصلہ کیا کہ قیمتوں میں کمی بنیادی اجناس شامل ہوں گی۔

مزید پڑھیں: یواےای: دوران رمضان سرعام کھانے پینے والے افراد کو قید کی سزا

انہوں نے کہا کہ قیمتوں میں استحکام کی حمایت کی گئی اور صارفین کو رمضان المبارک کے مہینے میں اپنی اشیا خوردونوش کم قیمتوں پر حاصل کرنے کے مواقع فراہم ہوں گے۔

ڈائریکٹر مارکیٹنگ ڈیپارٹمنٹ ڈاکٹر سہیل کا کہنا تھا کہ کوآپریٹیو 15ویں گلف کنزیومر پروٹیکشن ڈے اور کوپ شاپنگ فیسٹیول کے ساتھ مل کر اس کا آغاز کرے گا جس میں کوپ برانڈ کی 300 سے زائد اشیا شامل ہوں گی جس میں مارچ میں 30 فیصد تک رعایت دی جائے گی۔

واضح رہے کہ یو اے ای میں ہر سال کی طرح امسال بھی رمضان المبارک کے دوران عوام کو سہولت مہیا کی جارہی ہے، اس سے قبل بھی عوام نے بڑی تعداد میں اشیا خوردونوش رعایتی نرخ پر حاصل کی تھی اور حکومتی اقدامات کو سراہا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں