تازہ ترین

طویل مدتی قرض پروگرام : آئی ایم ایف نے پاکستان کی درخواست منظور کرلی

اسلام آباد: عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) نے...

ملک میں معاشی استحکام کیلئےاصلاحاتی ایجنڈےپرگامزن ہیں، محمد اورنگزیب

واشنگٹن: وزیرخزانہ محمد اورنگزیب کا کہنا ہے کہ ملک...

کچے کے ڈاکوؤں کو اسلحہ فراہم کرنیوالے 3 پولیس افسران سمیت 7 گرفتار

کراچی : پولیس موبائل میں جدید اسلحہ سندھ اسمگل...

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

ماہ رمضان میں نیند کو کیسے منظم کیا جائے؟

ماہ رمضان المبارک میں یومیہ معمولات میں تبدیلی کے سبب نیند کا متاثر ہونا عام سی بات ہے، جس کے نتیجے میں صحت پر بھی منفی اثرات مرتب ہونے کا خدشہ رہتا ہے۔

مناسب وقت تک سونا ہماری صحت کے لیے بہت اہم ہے تاہم تراویح اور سحری کے اوقات کی وجہ سے نیند کا شیڈول بدل جاتا ہے جس سے جسمانی گھڑی پر اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

اکثر لوگ ماہ رمضان کے مقدس مہینے میں نیند کو پورا کرنا ایک چیلنج سمجھتے ہیں، اس کے لیے ایک نازک توازن کی ضرورت ہوتی ہے، اس لیے صحت مند نیند کے انداز کو برقرار رکھنا اور بھی اہم ہو جاتا ہے لیکن رمضان کی مصروفیات کی وجہ سے اس ربط کو برقرار رکھنا مشکل بھی ہوتا ہے۔

’ٹائمز آف انڈیا‘ ویب سائٹ کی طرف سے شائع کردہ ایک رپورٹ یہ واضح کرنے میں مدد کرتی ہے کہ رمضان کے باقی ماندہ مہینے میں آپ کی نیند کے چکر کو کیسے منظم کیا جائے۔

یہاں نیند کو منظم کرنے کےلیے کچھ تجاویز ہیں جو کھانے کے انتخاب میں تبدیلی اور روزانہ کے نظام الاوقات کو بہتر بنانے پر منحصر ہیں، جو درج ذیل ہیں۔

 ایک مختصر جھپکی 

اگر ممکن ہو تو اپنی توانائی کی سطح کو برقرار رکھنے میں مدد کے لیے دن کے وقت مختصر جھپکی لیں لیکن رات کے وقت آپ کی نیند میں خلل ڈالنے سے گریز کریں۔

 جسم کو ہائیڈریٹ رکھیں

پانی کی کمی کو روکنے کے لیے افطار (روزہ افطار) اور سحری کے درمیان وافر مقدار میں پانی پئیں جو آپ کی نیند کے معیار کو بہتر کر سکتا ہے۔

 کیفین اور شوگر کا استعمال کم کریں

سونے کے وقت کے قریب کیفین اور شوگر پر مشتمل مشروبات پینے سے پرہیز کریں، کیونکہ وہ آپ کی سونے کی صلاحیت میں خلل ڈال سکتے ہیں۔

 دھوپ میں بیٹھیں

اپنے جسم کی اندرونی گھڑی کو منظم کرنے میں مدد کے لیے دن کے وقت قدرتی سورج کی روشنی میں دھوپ میں بیٹھیں۔ اور شام کو روشنی کو مدھم کریں۔

متوازن غذا لیں

سحری اور افطار کے دوران متوازن غذا کھائیں، جس میں پروٹین، پیچیدہ کاربوہائیڈریٹس اور صحت مند چکنائیاں شامل ہیں تاکہ دن بھر توانائی فراہم کی جاسکے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے کھانوں میں مختلف کھانوں جیسے پروٹین (گوشت، انڈے، یا دالیں جیسے کھانے سے)، پیچیدہ کاربوہائیڈریٹس، اناج اور سبزیاں، صحت مند چکنائی جیسے کہ گری دار میوے میں پائی جاتی ہے کا ایک اچھا مکسچر ایک متوازن خوراک ہوسکتا ہے۔

ہلکی پھلکی ورزش کریں

رات کو بہتر نیند کو فروغ دینے میں مدد کے لیے روزہ نہ رکھنے کے اوقات میں ہلکی پھلکی ورزش کریں، لیکن سونے کے وقت کے قریب بھرپور ورزش سے گریز کریں۔

سونے سے پہلے چند گہری سانسیں لیں

اپنے دماغ کو پرسکون کرنے اور اپنے جسم کو سونے کے لیے تیار کرنے کے لیے سونے سے پہلے آرام کی تکنیکوں کی مشق کریں جیسے گہری سانس اور مراقبہ۔ ان حکمت عملیوں کو اپنے معمولات میں شامل کر کے آپ رمضان کے دوران اپنے نیند کے چکر کو بہتر طریقے سے منظم کر سکتے ہیں اور پورے مہینے میں مجموعی صحت کو برقرار رکھ سکتے ہیں۔

Comments

- Advertisement -