تازہ ترین

بشریٰ بی بی کو زہر دینے کا کسی کو کیا فائدہ ہے؟ وفاقی وزیر رانا تنویر

اسلام آباد : وفاقی وزیر صنعت اور پیداوار رانا تنویر نے سوال اٹھایا کہ بشریٰ بی بی کو زہر دینے کا کسی کو کیا فائدہ ہے؟ ان کا اتنا سیاسی دباؤ نہیں کہ کوئی اسےزہر دے۔

تفصیلات کے مطابق وزیرصنعت اور پیداوار رانا تنویر نے اے آر وائی نیوز کو خصوصی انٹرویو میں الیکشن میں دھاندلی کے الزامات کے حوالے سے کہا کہ الیکشن میں دھاندلی کے پی ٹی آئی کے بیانات بے بنیاد ہیں ، جہاں پی ٹی آئی جیتےوہاں الیکشن درست جہاں ہارے وہاں دھاندلی ،دہرا معیار نہیں چل سکتا،الیکشن میں رانا ثنا،سعد رفیق خود نواز شریف ایک سیٹ ہارےاورفیصلےتسلیم کیے۔

بشریٰ بی بی کو زہر دینے کے دعویٰ پر رانا تنویر نے سوال اٹھایا بشریٰ بی بی کو زہر دینے کا کسی کو کیا فائدہ ہے؟ بشریٰ بی بی کا اتنا سیاسی دباؤ نہیں کہ کوئی اسےزہر دے۔

انھوں نے کہا کہ پی ٹی آئی نے9مئی کوقومی دفاعی اداروں پرحملےکرکےوہ کام کیاجودشمن کرتےہیں، پی ٹی آئی کی سوچ منفی ہے وہ سسٹم خراب کرتے ہیں۔

پی ٹی آئی کی جانب سے احتجاج کے اعلان پر وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ عید کے بعد احتجاج کرنا اپوزیشن جماعتوں کاحق ہے، احتجاج اگر قانون توڑے گاتو پھرقانون حرکت میں آئے گا۔

شیخ رشید کا دعویٰ کے دعویٰ پر رانا تنویر نے کہا کہ ’’ن سے ش‘‘ نکلنے کا شیخ رشید کا دعویٰ محض سیاسی شعبدہ بازی ہے، وفاقی حکومت آج بھی نوازشریف کی مشاورت سےکام کر رہی ہے۔

Comments

- Advertisement -