The news is by your side.

Advertisement

رینجرز کی کارروائیاں، کالعدم تنظیم کے کارندوں سمیت 17 ملزمان گرفتار

کراچی: سندھ رینجرز نے شہر قائد کے مختلف علاقوں میں کارروائیاں کرتے ہوئے کالعدم تنظیم کے کارندوں اور بھتہ خوروں سمیت 17 ملزمان کو گرفتار کر کے اسلحہ برآمد کرلیا۔

ترجمان رینجرز کی جانب سے جاری کردہ اعلامیے میں گیا ہے کہ ’’سندھ رینجرز نے کراچی کے مختلف علاقوں گلشن اقبال، گڈاپ ٹاؤن، بن قاسم ٹاؤن، اورنگی ٹاؤن اور بلدیہ میں کارروائیاں کرتے ہوئے 15 ملزمان کو گرفتار کر کے تفتیش کے لیے نامعلوم مقام پر منتقل کیا‘‘۔

پڑھیں: محرم الحرام کے جلوسوں کی نگرانی کی جائے گی، ترجمان رینجرز سندھ

 اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ’’گرفتار میں ملزمان میں کالعدم تنظیم کے6 ، 6 جرائم پیشہ، 2 بھتہ خور اور 1 ڈاکو کو حراست میں لیا جن کے قبضے سے اسلحہ بھی برآمد کیا گیا ہے۔ اعلامیے میں مزید کہا گیا ہے کہ رینجرز کی جانب سے جمشید ٹاؤن میں اسنیپ چیکنگ کے دوران دو مشتبہ افراد کو گرفتار کیا ے جن کے قبضے سے اسلحہ برآمد ہوا ہے، تمام گرفتار ملزمان کو تفتیش کے لیے نامعلوم مقام پر منتقل کردیاگیا ہے۔

مزید پڑھیں:  محرم الحرام کی آمد، رینجرز کے تحت بوائز اسکاؤٹس کے تربیتی پروگرام کا انعقاد

 یاد رہے محرم الحرام میں امن و امان کو یقینی بنانے کے لیے رینجرز کی جانب سے خصوصی سیکیورٹی پلان تشکیل دیا گیا ہے، علاوہ ازیں مجالس اور جلسوں میں دہشت گردوں کے ممکنہ خطرات کے پیش نظر رینجرز کی جانب سے اسکواڈ تنظیموں کی خصوصی تربیت کا اہتمام بھی کیاگیا تھا۔ جس کے تحت چار سو سے زائد اسکواڈ بوائز کی ٹریننگ عمل میں لائی گئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں