The news is by your side.

Advertisement

رینجرز کی کراچی کے مختلف علاقوں میں کارروائیاں، 6 ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد

کراچی : پاکستان رینجرز سندھ نے شہرقائد کے مختلف علاقوں میں کارروائی کرتے ہوئے6ملزمان کو گرفتار کرلیا جبکہ اندرون سندھ مجموعی طور پر32کلو میٹر نہری علاقے کے31مقامات سے پانی کے غیرقانونی کنکشن، موگھے اور نکوں کو ہٹادیا گیا۔

ترجمان رینجرز کے مطابق رینجرز نے انٹیلی جنس معلومات کی بنیاد پرزمان ٹاﺅن اور شاہ فیصل کالونی کے علاقوں میں پولیس کے ساتھ مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے دو ملزمان خادم حسین اور نعمان خان کو گرفتار کیا جو لوگوں سے لوٹ مار کرنے، ڈکیتی اور اسٹریٹ کرائم کی متعدد وارداتوں میں ملوث ہیں۔

اس کے علاوہ بغدادی، چاکیواڑہ اور بلدیہ ٹان کے علاقوں میں رینجرز نے کارروائی کرتے ہوئے چار ملزمان آفتاب عرف چھوٹا منا،عامر عرف جلیلا، کامران اور راشد خان عرف ویٹل کو گرفتار کیا جو موٹر سائیکل چھیننے، منشیات فروشی، ڈکیتی اور اسٹریٹ کرائم کی متعدد وارداتوں میں ملوث ہیں۔

ملزمان کے قبضے سے اسلحہ، ایمونیشن، مسروقہ سامان اور منشیات بھی برآمد کرلی گئی ہے اورتمام ملزمان کو قانونی کارروائی کیلئے پولیس کے حوالے کر دیا گیا ہے۔

علاوہ ازیں پاکستان رینجرز سندھ نے اندرون سندھ ڈسٹرکٹ بدین کے علاقے پیر واہ کنال آر ڈی-40 سے آر ڈی-48اور ڈسٹرکٹ سجاول
کے علاقے جعفر واہ جنگ بہار کنال آر ڈی او سے آر ڈی-52 میں پانی چوری کے لیے لگائے گئے غیر قانونی کنکشنز، موگھے اور نکوں کے خلاف محکمہ آبپاشی اور پولیس کے ساتھ مشترکہ آپریشن کیا۔

آپریشن کے دوران مجموعی طور پر 32کلو میٹر نہری علاقے کے31مقامات سے پانی کے غیرقانونی کنکشن، موگھے اور نکوں کو ہٹایا گیا جبکہ27 افراد کے خلاف متعلقہ تھانوں میں ایف آئی آرز بھی درج کروائی گئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں