The news is by your side.

Advertisement

رینجرز اختیارات، فیصلہ کابینہ اجلاس میں کیا جائے گا

کراچی : سندھ حکومت نے رینجرز اختیارات کا معاملہ کابینہ میں لے جانے کا فیصلہ کیا ہے جو 21 اپریل کو بلائے جانے کا امکان ہے جہاں پنجاب میں رینجرز کو حاصل اختیارات کی بنیاد پر فیصلہ کیا جائے گا۔

اے آر وائی نیوز کے رپورٹر ارباب چانڈیو کے مطابق یہ فیصلہ وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کی زیر صدارت آج ہونے والے اجلاس میں کیا گیا جس میں سیکرٹری قانون سمیت اعلیٰ حکام نے شرکت کی اور وزیراعلیٰ کو اس آئینی اور قانونی معاملے بریفنگ بھی دی گئی۔

ذرائع کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ رینجرز اختیارات کے معاملے کو اپنی کابینہ میں زیر بحث لانا چاہتے ہیں اورمتفقہ طور پر کوئی لائحہ عمل طے کرنا چاہتے ہیں۔

صوبائی وزیر قانون سندھ ضیاءالحسن لنجار نے رینجرز اختیارات کا معاملہ سندھ کابینہ اجلاس میں لے جانے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ آئیں کے تحت رینجرز اختیارات پر سندھ حکومت مشاورت کر سکتی ہے جس سے مراد سندھ کابینہ ہی ہے اس لیے کابینہ اس معاملے پر جو فیصلہ دے گی اس پر عمل کیا جائے گا۔

خیال ظاہر کیا جا رہا ہے کہ سندھ میں رینجرز کو اختیارات پنجاب کی طرح پر تفویض کیے جائیں گے اور اس سلسلے میں پنجاب حکومت نے جو نوٹیفیکیشن جاری کیا اس سے استفادہ کیا جائے گا اور پنجاب میں حاصل اختیارات سندھ میں بھی دیئے جائیں گے۔

اے آر وائی نیوز کے رپورٹرارباب چانڈیو کا کہنا ہے کہ سانگھڑ میں ضمنی انتخاب ہونے جا رہے ہیں جہاں سندھ کے وزراء مصروف ہیں اس لیے سندھ کابینہ کا اجلاس 21 اپریل کو بلایا جائے گا اور رینجرز اختیارات پر حتمی فیصلہ کیا جائے گا۔

خیال رہے کہ سندھ میں رینجرز کو حاصل خصوصی اختیارات کی معیاد 15 اپریل کو ختم ہو چکی ہے اور سندھ حکومت کی جانب سے ابھی تک توسیع نہیں کی گئی ہے اس سلسلے میں وزیر اعلیٰ سندھ کی صدارت میں ہونے والے اجلاس میں بھی کوئی فیصلہ نہیں ہوسکا اور اب یہ معاملہ سندھ کابینہ میں زیر بحث لایا جائے گا۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں