The news is by your side.

جھولے میں سوار افراد اچانک ہوا میں الٹے معلق ہوگئے، دل دہلادینے والی ویڈیو وائرل

امریکہ کے شمالی کیرولائنا کے ایک تفریحی پارک میں جھولا تکنیکی خرابی کے سبب دورانِ سواری رک گیا جس کی وجہ سے جھولے میں سوار افراد ہوا میں الٹے معلق ہوگئے۔

ماضی میں تکنیکی خرابی کی وجہ سے جھولوں کے رکنے کے متعدد واقعات پیش آچکے ہیں تاہم اس بار معاملہ گزشتہ معاملات سے کچھ مختلف تھا کیوں کہ ہوا میں رکنے والاجھولا سیدھا نہیں بلکہ الٹا تھا۔

عام طور پر کمزور دل لوگوں کو دیو ہیکل جھولے اس وقت تک اچھے لگتے ہیں جب تک ان میں بیٹھ کر سواری نہ کی جائے لیکن سواری کے دوران اچانک کوئی انہونا واقعہ پیش آجائے تو بندہ ہمیشہ کیلئے توبہ کرلیتا ہے۔

ایک ایسا ہی واقعہ جو انتہائی خوفناک اور سنسنی خیز تھا مذکورہ واقعہ پارک میں تفریح کیلئے آنے والے لوگوں کے لیے ایک ڈراؤنا خواب بن کر رہ گیا۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی اس ویڈیو کو دیکھ کر دیکھنے والوں کے منہ کھلے کے کھلے رہ گئے، یہ واقعہ کیرولائنا میں کیرو وِنڈز تفریحی پارک میں 4اگست کو رات نو بجے پیش آیا۔

دل دہلا دینے والی اس ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ دیو ہیکل جھولے رولر کوسٹر کی خرابی کے بعد اس میں سوار افراد عمودی انداز میں 160 فٹ ہوا میں الٹے معلق ہوگئے۔

تھیم پارک بند ہونے کی وجہ سے جھولے میں سوار افراد ایک گھنٹے سے زائد وقت تک عجیب و غریب حالت میں الٹے لٹکے رہے، بالآخر کافی دیر بعد معاملہ حل ہوا اور انہیں وہاں سے بحفاظت نکال لیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں