The news is by your side.

Advertisement

احساس پروگرام سینٹر پر ڈکیتی کی فوٹیج، 6 ڈکیتوں کے خلاف مقدمہ درج

کراچی: مستحقین کی رقم پر ہاتھ صاف کرنے والے ڈکیتوں کے خلاف مقدمہ درج ہو گیا، واردات کی سی سی ٹی وی فوٹیج میں 6 ڈکیتوں کو واضح طور پر دیکھا جا سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج کراچی کے علاقے گلشن اقبال میں ناریل پارک پر واقع احساس سینٹر پر ڈکیتی کی واردات ہوئی تھی، چھ ڈکیتوں نے سینٹر میں داخل ہو کر مستحقین کو رقوم سے محروم کر دیا تھا۔

گلشن پولیس نے احساس سینٹر کے ملازم ریاست کی مدعیت میں واردات کی ایف آئی آر درج کر لی، متن میں لکھا گیا کہ ڈکیت 3 موٹر سائیکلز پر واردات کے لیے آئے تھے، اور واردات کے بعد بہ آسانی فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے۔

مقدمے کے متن کے مطابق احساس سینٹر میں چھ نامعلوم ڈکیتوں نے لوٹ مار کی واردات انجام دی، جو احساس کے عملے سے 12 لاکھ روپے لوٹ کر فرار ہوئے تھے، لٹیروں نے سرکاری امداد کی رقم لینے کے لیے آنے والے مستحقین سے بھی موبائل فون چھینے۔

گلشن اقبال بلاک 5 احساس مرکز پر، مستحقین کی جیب میں جانے سے قبل ہی مستحقین کی رقم پر ڈاکے کی اس واردات کی فوٹیج اے آر وائی نیوز نے چلائی، فوٹیج میں لٹیرے فرار ہوتے دکھائی دیتے ہیں۔

چھ مسلح ملزمان ناریل پارک احساس پروگرام میں داخل ہوئے، واردات ہوتے وقت وہاں لوگوں میں ایک دم سراسیمگی پھیل گئی، فوٹیج میں وہاں کھڑے تین موٹر سائیکل سوار بھی دکھائی دیتے ہیں، جنھیں دیکھ کر لگتا ہے کہ وہ بھی عام لوگ ہیں۔

واردات کے دوران موٹر سائیکلز پر سوار ڈکیت فرار کے لیے بالکل تیار تھے، لوٹ مار کرنے والے فوراً آئے اور بیٹھ کر چلے گئے، فوٹیج میں ایک لٹیرے کے ہاتھ میں پستول بھی واضح دکھائی دیتا ہے، اور وہ ایک لمحے کے لیے رک کر پیچھے بھی مڑ کر دیکھتا ہے جیسے کسی کو آگے بڑھنے سے دھمکی آمیز انداز میں روک رہا ہو۔

مقدمے کے متن کے مطابق واردات میں ملوث ایک لٹیرا سیکیورٹی گارڈ کی وردی میں ملبوس تھا، اور انھوں نے اسلحے کے زور پر لاکھوں روپے نقدی اور موبائل فونز چھینے، اور انھوں نے مستحقین کو بھی نہیں چھوڑا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں