The news is by your side.

Advertisement

رومن رینز نے ’کزن‘ کو دھمکی دے دی، ویڈیو وائرل

نیویارک: ڈبلیو ڈبلیو ای میں بگ ڈوگ کے نام سے مشہور ریسلر رومن رینز نے اپنے کزن اوسو کو شکست دینے کے بعد ایک بار پھر دھمکی دے دی۔

تفصیلات کے مطابق رومن رینز رنگ میں واپسی کے بعد نئے روپ میں سامنے آئے ہیں، یونیورسل چیمپئن شپ ٹائٹل کا کامیاب دفاع کرنے کے بعد رومن رینز نے ایک بار پھر اپنے کزن اوسو کو خبردار کرتے ہوئے کہا کہ ’تمہاری جگہ میں ہوتا تو ری میچ کا چیلنج کبھی قبول نہیں کرتا۔‘

رومن اور اوسو کے درمیان ری میچ ایونٹ ’ہیل اِن آ سیل‘ میں منعقد ہوگا جس میں رومن رینز کو اپنے کزن اوسو کا چیلنج درپیش ہوگا۔

واضح رہے کہ رومن رینز نے اوسو کو اس سے قبل ہونے والے مقابلے میں اپنے مخصوص داؤ پیج کے ذریعے باآسانی ہرا کر ٹائٹل کا کامیاب دفاع کیا تھا۔

مونسٹر کے نام سے مشہور برون اسٹرومین کو طاقتور ریسلر کیتھی لی کا چیلنج درپیش ہوگا، کیتھی لی نے حالیہ تکرار کے دوران برون اسٹرومین کو انٹری اسٹیج سے نیچے پھینک دیا تھا۔

ایونٹ کے دیگر مقابلے میں ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن ڈریو میکنٹائر تجربہ کار ریسلر رینڈی اورٹن کے مدمقابل آئیں گے، اس سے قبل رینڈی کو میکنٹائر نے پچھاڑ دیا تھا۔

سیتھ رولنز کے ساتھی بڈی مرفی نے ان کا ساتھ چھوڑ دیا اور رنگ میں آکر رولنز پر مکوں کی برسات کردی جس کے بعد امکان ہے کہ دونوں ریسلرز آئندہ ایونٹ میں مدمقابل آئیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں