جمعہ, جولائی 19, 2024
اشتہار

آر آر آر: شائقین نے آسکر ایوارڈ کی اُمید باندھ لی

اشتہار

حیرت انگیز

بھارت کی تیلگو فلم آر آر آر سے اب شائقین نے آسکر ایوارڈ کی اُمید بھی باندھ لی ہے۔

تفصیلات کے مطابق جنوبی انڈیا کی تیلگو انڈسٹری سے ریلیز ہونے والی فلم ’آر آر آر‘ نے کئی بین الاقوامی ایوارڈز سمیٹ لیے ہیں، اور یہ فلم اب شہرت کی بلندیوں پر پہنچ گئی ہے، یہاں تک کہ اب شائقین نے آسکر ایوارڈ جیتنے کی امید بھی باندھ لی ہے۔

گزشتہ برس 2022 میں ریلیز ہونے والی فلم ’آر آر آر‘ اب تک گولڈن گلوب ایوارڈ، کریٹکس چوائس مووی ایوارڈ اور نیو یارک فلم کریٹکس سرکل ایوارڈ سمیت 15 انٹرنیشنل ایوارڈ اپنے نام کر چکی ہے۔

- Advertisement -

ہدایت کار ایس ایس راجا مولی کی اس فلم نے انڈیا میں تاریخی کامیابیاں حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ ہالی ووڈ کو بھی اپنے سحر میں جکڑ لیا ہے، یہی وجہ سے اس سے آسکر کی امید بھی باندھ لی گئی ہے۔

اس فلم کے ایوارڈز جیتنے کی سب بڑی وجہ اس کا گانا ’ناٹو ناٹو‘ ہے جس میں راجو (رام چرن) اور بھیم (جونیئر این ٹی آر) نے پرفارمنس دی، اور اس گانے نے گولڈن گلوب جیسا معتبر ایوارڈ جیتا، ایک ہالی ووڈ رپورٹر کے مطابق ’فلم کے پاس سب سے بہترین اوریجنل گانے کی کیٹیگری میں آسکرز ایوارڈ جیتنے کا موقع ہے۔‘

تاہم جونیئر این ٹی آر کا نام بھی بہترین پرفارمنس کے لیے آسکر ایوارڈ کے سلسلسے میں سوشل میڈیا پر بہت ہائی لائٹ ہو رہا ہے۔

واضح رہے کہ اس فلم کی کہانی 1920 کے دو ایسے کرداروں کے گرد گھومتی ہے جو برصغیر میں برطانوی راج کے خلاف لڑتے ہیں، فلم میں مرکزی کردار رام چرن اور جونیئر این ٹی آر نے ادا کیا ہے جب کہ اجے دیوگن اور عالیہ بھٹ نے کیمیو رول کیے ہیں۔

ہدایت کار ایس ایس راجا مولی کے مطابق ہالی ووڈ کے معروف ہدایت کار جیمز کیمرون نے بھی ان کی فلم دیکھی ہے اور اسے پسند کیا ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں