روس اپنا رویہ تبدیل کرے، پابندیاں ختم کردیں گے، جان بولٹن john-boltan
The news is by your side.

Advertisement

روس اپنا رویہ تبدیل کرے، پابندیاں ختم کردیں گے، جان بولٹن

واشنگٹن : امریکی حکومت کے مشیر برائے قومی سلامتی جان بولٹن نے کہا ہے کہ روس پر اس وقت تک پابندیاں عائد رہے گی جب تک روس اپنا رویہ تبدییل نہیں کرتا۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کی قومی سلامتی کے مشیر جان بولٹن دورہ یوکرائن کے موقع پر جمعے کے روز کہا ہے کہ جب تک روسی حکومت اپنا رویہ تبدیل نہیں کرتی اس وقت تک امریکی پابندیاں عائد رہے گی۔

جان بولٹن نے یوکرائنی صدر پیٹرو شینکو سے ملاقات کے دوران کہا تھا کہ امریکی حکومت نیٹو اتحاد میں شامل پر ہونے پر یوکرائنی حکومت کی حمایت کرتا ہے۔

امریکی قومی سلامتی کے مشیر کا کہنا تھا کہ تھا کہ یوکرائن کی حکومت کو تاحال عسکری، سیاسی میدان میں مزید اقدامات کرنے ہوں گے تاکہ اسے مغربی اتحاد کی رکینیت مل سکے۔

امریکی محکمہ خارجہ کی ترجمان ہیدرنوئرٹ نے بیان میں روس پر نئی پابندیاں لگانے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ یہ بات سامنے آئی ہے کہ روس نے اپنے ہی شہریوں کے خلاف کیمیکل یا بائیولوجیکل ہتھیار کا استعمال کیا، جو بین الاقوامی قوانین کی خلاف ورزی ہے۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ روس پر نئی پابندیوں کا اطلاق بائیس اگست سے ہوگا، اطلاق کے بعد روس حساس الیکٹرانک آلات اور دیگر ٹیکنالوجی کو درآمد نہیں کرسکتا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ برطانوی حکومت نے روس کے خلاف امریکہ کی اقدامات کا خیر مقدم کیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں