The news is by your side.

Advertisement

کورونا کو انسانی جسم سے ختم کیا جاسکتا ہے، روسی سائنسدانوں کا دعویٰ

ماسکو : روس اور ازبکستان کے سائنس دانوں نے کورونا وائرس کو انسانی جسم سے ختم کرنے کا نیا طریقہ ڈھونڈ لیا، ان کا دعویٰ ہے کہ مریض کو کسی نقصان کے بغیر اس وائرس سے نجات مل سکتی ہے۔

روس اور ازبکستان کے سائنس دانوں نے تحقیق کے بعد یہ نتیجہ اخذ کیا ہے کہ تابکاری کی کمزور مقداریں انسانوں کو نقصان پہنچائے بغیر کورونا وائرس کی تبدیل شدہ قسم سمیت انسانی جسم سے ختم کرسکتی ہیں۔

یورال فیڈرل یونیورسٹی (یو آر ایف یو) کی پریس ریلیز کے مطابق کوویڈ19 پر تابکاری کے اثر کا مطالعہ یوال فیڈرل یونیورسٹی اور جمہوریہ ازبکستان کی اکیڈمی آف سائنسز کے ماہرین نے مشترکہ طور پر کیا ہے۔

مشترکہ تحقیق کے دوران انفیکشن پر نرم ایکسرے اور الٹرا وایلیٹ تابکاری کے اثر کی خصوصیات کا پتہ چلا جس سے یہ ثابت ہوا ہے کہ الٹرا وایلیٹ تابکاری سے انسانی جسم کو نقصان پہنچائے بغیر کورونا وائرس کو ختم کیا جاسکتا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق اس وقت سائنس دانوں کی ایک ٹیم اس طرز کےعلاج معالجہ کا طریقہ کار تیار کررہی ہے۔

روسی ماہرین کا کہنا ہے کہ تابکاری سے نہ صرف کوویڈ19 بلکہ اس کورونا وائرس کی تبدیل شدہ قسم سمیت دیگر وائرسوں کے لئے بھی تیار کی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں