The news is by your side.

Advertisement

روس میں‌ امریکی شہری جاسوسی کے الزام میں گرفتار

ماسکو : روس کی سیکیورٹی ایجنسی نے دارالحکومت سے جاسوسی کے الزام میں امریکی شہری کو حراست میں لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق روس کے دارالحکومت ماسکو میں سیکیورٹی ادارے ایف ایس بی نے خفیہ اطلاعات پر کارروائی کرتے ہوئے پا ویہلن نامی امریکی شہری کو جاسوسی کے الزام میں گرفتار کیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ایف ایس بی روس میں غیر ملکی جاسوسوں کے خلاف کارروائی کرنے کا مجاز ہے، مذکورہ ادارے نے امریکی شہری کو 28 دسمبر کو گرفتار کیا تھا۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ پال ویہلن کو ماسکو میں گرفتار کیے جانے کے بعد سے اب تک امریکی حکام کا کوئی بیان سامنے نہیں آیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا ہے کہ اگر امریکی شہری پر روس کی جاسوسی کا الزام ثابت ہوگیا اسے کم از کم 10 سے 20 برس قید کی سزا ہوسکتی ہے۔

امریکی انتخابات میں مداخلت‘ 12 روسی جاسوسوں پر فرد جرم عائد

خیال رہے کہ روس اور امریکا کے درمیان تعلقات میں گذشتہ کئی برس سے کشیدگی ہے، اور گذشتہ برس دونوں ممالک کی جانب سے ایک دوسرے پر جاسوسی کے الزامات عائد کیے گئے تھے جبکہ امریکا کی جانب سے روس پر جاسوسی اور امریکی صدارتی انتخابات میں مداخلت کرنے کے الزامات عائد کیے گئے تھے۔

مزید پڑھیں : امریکا: روس کےلیےجاسوسی کرنےکےالزام میں خاتون گرفتار

یاد رہے کہ گذشتہ برس امریکا میں 29 سالہ روسی خاتون ماریا بوتینا کو روسی حکومت کے لیے جاسوسی کرنے کے الزام میں گرفتار کیا تھا، بعد ازاں روسی خاتون نے اپنے اوپر لگائے گئے تمام الزامات کی تصدیق کی تھی۔

روسی خاتون پرعائد الزام کے مطابق وہ ٹویٹر کے ڈائریکٹ میسج کے ذریعے اپنی سرگرمیوں کی اطلاع روسی حکومت کو دیا کرتی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں