saeed ghaniپیپلزپارٹی کسی قیمت پر نواز شریف کا ساتھ نہیں دے گی، سعیدغنی
The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی کسی قیمت پر نواز شریف کا ساتھ نہیں دے گی، سعیدغنی

لاہور: پیپلز پارٹی کے رہنماء سعید غنی نے کہا ہے کہ ان کی جماعت نواز شریف کا ساتھ کسی قیمت پر نہیں دے گی، اگر جمہوریت کو کوئی خطرہ ہوا تو اسے روکنے میں سب سے آگے ہوں گے۔

لاہور میں پارٹی کارکن ہرا سائیں کی وفات پر تعزیت کے بعد ان کی رہائشگاہ پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پیپلز پارٹی کے رہنماء سعید غنی کا کہنا تھا کہ ہرا سائیں پارٹی کے سنئیر رہنماء تھے، انہوں نے پارٹی اور ملک کے لئے بہت کام کئے ہیں۔

نواز شریف کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے انہوں نے کہا کہ میاں صاحب کو افسوس تو بہت چیزوں کا ہے، وہ سمجھتے ہیں کہ سب کچھ اکیلے چلا سکتے ہیں، پھر مشکل وقت میں اکیلے ہی اس کا مقابلہ بھی کریں، نواز شریف کوسمجھناچاہیےجتنی مضبوط پارلیمنٹ اتنامضبوط وزیراعظم ہوگا۔

پی پی رہنما کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی جمہوریت کے ساتھ ہے، اگر اسے کوئی خطرہ ہو گا تو سب سے آگے ہوں گے، پی پی نواز شریف کا ساتھ کسی قیمت پر نہیں دے گی۔


مزید پڑھیں :  عمران خان جھوٹ اورمکاری کا دوسرا نام ہے، سعید غنی


انہوں نے کہا کہ کراچی کے لوگ ووٹ کسی اور کر دیتے تھے، ڈبے سے ووٹ کسی اور کے نکلتے تھے، ایم کیو ایم کو کوئی اور جتوانا چاہتا تھا، اگر کراچی کے لوگوں کو اپنا حق استعمال نہ کرنے دیا گیا تو حالات دوبارہ خراب ہو جائیں گے۔

سعید غنی نے کہا کہ عمران خان اور مولانا سمیع الحق کا اتحاد کوئی انوکھی بات نہیں، عمران خان طالبان کا پولیٹیکل ونگ ہے۔ 2018 میں عوام آزادانہ ووٹ ڈال سکتے ہیں کیونکہ ماحول اب تبدیل ہو چکا ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ اگر ایم کیو ایم بانی اور فاروق ستار کی ایم کیو ایم کو جتوایا گیا تو کئے گئے آپریشنز کا کوئی فائدہ نہیں ہو گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں