The news is by your side.

Advertisement

’دو بیویوں کے درمیان پھنس گیا ہوں‘

اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامے ’میں ہاری پیا‘ کے ایک سین کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

ڈرامہ سیریل ’میں ہاری پیا‘ کی منفرد کہانی نے مداحوں کی توجہ اپنی جانب مبذول کروالی، ڈرامے میں اداکار سمیع خان (فواد)، حرا مانی (سارہ) اور سنبل اقبال (فروہ) کا مرکزی کردار ادا کررہی ہیں۔

ڈرامے کی کہانی بھی ان تینوں کے گرد ہی گھومتی ہے، سارہ اور فروہ بہت اچھی دوست ہوتی ہیں، سارہ کا تعلق امیر گھرانے سے ہوتا ہے جبکہ فروہ متوسط طبقے سے تعلق رکھتی ہے اور اس کی خواہش ہوتی ہے کہ وہ کسی امیر شخص سے شادی کرلے۔

فروہ اپنی دوست سارہ کی فواد سے شادی ہونے کے بعد اس سے جلن کا شکار ہوجاتی ہے اور کہتی ہے کہ میں شادی کروں گی تو کسی امیر آدمی سے ہی کروں گی، غربت کی زندگی بہت گزارلی اب میرے پاس بھی ساری آسائشیں ہوں گی۔

فروہ کی یہ خواہش اس ہی کی دوست فروہ پوری کردیتی ہے وہ اس طرح کہ اپنے ہاں اولاد نہ ہونے پر شوہر فواد کی شادی فروہ سے کروادیتی ہے اور یہی اس کی سب سے بڑی غلطی بن جاتی ہے۔

سنبل اقبال (فروہ) اب فواد اور سارہ کی محبت کے درمیان آگئی ہے اور سارہ کو نیچے دکھانے کا کوئی موقع ہاتھ سے جانے نہیں دیتی اور بات بات پر اپنی پرانی دوست سارہ سے لڑنے جھگڑنے شروع ہوجاتی ہے۔

فواد بھی دو شادیوں کو لے کر پریشان ہوگیا ہے وہ محبت تو سارہ سے کرتا ہے لیکن سارہ کے کہنے پر فروہ کو ہر وہ چیز دلانے پر رضامند ہوجاتا ہے جو سارہ کے پاس ہوتی ہے۔

ڈرامے کے ایک سین کی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ فواد اہلیہ سارہ کے فون پر گفتگو کرتے ہوئے کہتا ہے کہ ’سارہ فروہ میری بیوی ضرور ہے لیکن کبھی یہ مت سمجھنا کہ وہ کبھی تمہاری جگہ لے سکتی ہے، کیا تم چاہتی ہو کہ وہ تمہاری جگہ لے؟ ‘

اس پر سارہ کہتی ہے فواد کوئی کسی کی جگہ نہیں لے سکتا، میرے دل میں جو آپ کی جگہ ہے وہ کبھی کوئی نہیں لے سکتا، اگر فروہ میری جگہ لینا چاہتی ہے تو میں اسے روک تو نہیں سکتی۔‘

فواد یہ سن کر کہتا ہے کہ بہت ہی ڈپلومیٹک جواب دیا ہے تم نے میں اب دو بیویوں کے درمیان پھنس گیا ہوں، دیکھتے ہیں کیا حال ہوتا ہے میرا، ویسے مجھے لگتا ہے کہ میرا بُرا ہی حشر ہوگا، سارہ کہتی ہے کہ میں آپ کو کچھ نہیں ہونے دوں گی۔

واضح رہے کہ ڈرامہ سیریل ’میں ہاری پیا‘ ہر پیر سے جمعرات کی رات 9 بجے اے آر وائی ڈیجیٹل پر نشر کیا جارہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں