The news is by your side.

Advertisement

سام سنگ نے ’گلیکسی زیڈ فولڈ 2‘ ‌5جی فون متعارف کروادیا

واشنگٹن: اسمارٹ فون بنانے والی معروف ٹیکنالوجی کمپنی سام سنگ نے نیا فون ’گلیکسی زیڈ فولڈ 2‘ متعارف کروادیا۔

تفصیلات کے مطابق گلیکسی زیڈ فولڈ 2 فون حاصل کرنے والے صارفین کا انتظار ختم ہوگیا کیونکہ سام سنگ کی جانب سے نیا فون متعارف کروادیا گیا ہے اور اس کی قیمت بھی سامنے آگئی ہے۔

نئے اسمارٹ فون میں انٹرنیٹ اسپیڈ 5 جی بھی دی گئی ہے، یہ جدید ترین اسمارٹ فون فولڈ ایبل گلاس ہے اور اس کی بیٹری سے بھی صارفین کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں کیونکہ ایک مرتبہ چارج کرنے پر یہ پورا دن چلتا ہے، جدید ترین اسمارٹ فون میں 3 بیک کیمرے ہیں۔

گلیکسی زیڈ فولڈ 6.2 انچ اسکرین والا ایک جدید ترین اسمارٹ فون ہے، وسیع ڈسپلے آپ کو گیمز کھیلنے اور ویڈیوز دیکھنے کے لیے مزید گنجائش فراہم کرتا ہے۔

Two Galaxy Z Fold2 phones, one folded and one unfolded, both seen from the rear. One has the Aramid Standing Cover on, and the other has the Leather Cover. The Galaxy Buds Live in Mystic Bronze and Galaxy Watch3 in Mystic Bronze are next to the phones.

سام سنگ الٹرا گلاس سے تیار کردہ 7.6 انچ کا فولڈ ایبل ڈسپلے میں بھرپور رنگوں کی فراہمی کے ساتھ کھلتا ہے، اسکرین سے ہلکی آسمانی روشنی کا اخراج ہوتا ہے لہٰذا آپ کو گولی کے سائز کے دیکھنے کے تجربے کو سامنے لے سکتے ہیں۔

فون کا فلیکس موڈ آپ کو گلیکسی زیڈ فولڈ 2 کو ایک زوایہ پر جوڑنے دیتا ہے اور اسے اپنی پسند کی طرح تھامنے دیتا ہے، 2 مرکزی پر فلیکس ویو کو استعمال کرنے اور گگل جوڑی کے ساتھ ہینڈ فری ویڈیو کال کرنے کے لیے اسے صرف فولڈ کریں۔

Two folded Galaxy Z Fold2 phones both in Mystic Bronze, one seen from the front and one seen from the rear. The one seen from the front has the butterfly wallpaper onscreen.

گلیکسی زیڈ فولڈ اسمارٹ فون میں اپنے پسندیدہ شوز کو آرام سے دیکھنے کے لیے اسے سامنے والے حصے کے منظر پر پلٹائیں۔

فون میں گیم کو تبدیل کرنے والی بیٹری پورے دن چلتی ہے اور 4500 میگا واٹ بیٹری دو بیٹریوں کی طاقت کو ایک کے ساتھ فراہم کرتا ہے۔

سام سانگ کمپنی کی جانب سے اس نئے اسمارٹ فون کی قیمت 3 لاکھ 15 ہزار پاکستانی روپے رکھی گئی ہے۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں