The news is by your side.

Advertisement

’’صنف میں برابری پر یقین رکھتی ہوں‘‘

کراچی: شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ سارہ خان کا کہنا ہے کہ میں صنف میں برابری پر یقین رکھتی ہوں خواتین کو برتر دکھانے کا مطالبہ نہیں کرتی۔

پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی نامور اداکارہ سارہ خان نے ایک انٹرویو کے دوران کہا کہ میں صنف میں برابری پر یقین رکھتی ہوں اور خواتین ،مردوں کو ایک ساتھ دیکھنے کے بارے میں کہتی ہوں۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ میرے خیال میں لڑنے کے بجائے اپنے بیٹوں کی اچھی تربیت کرنا زیادہ بہتر ہے، بیٹیوں کو یہ نہ سکھائیں کہ وہ عورت مارچ کریں بلکہ اپنے بیٹوں کی تربیت کریں کیونکہ ان بیٹوں کی ماں ایک عورت ہی ہے۔

مزید پڑھیں: اداکارہ سارہ خان مداح پر برس پڑیں

ساارہ خان نے کہا کہ ایک خاتون گھر کے امور چلاتی ہے، وہ گھر والوں کے لیے کھانا بناتی ہے اور اپنی فیملی کو سپورٹ کرتی ہے، اللہ نے خواتین کو ایک خاص جگہ دی ہے لیکن میرا ماننا ہے کہ مردوں کے بھی برابر کے حقوق ہیں۔

اداکارہ نے کہا کہ اللہ نے خواتین کو مضبوط بنایا ہے تو ہم کیوں اس بارے میں بات کرتے ہیں کہ خواتین مضبوط ہیں اور انہیں برابر معاوضہ ملنا چاہیے۔

یاد رہے کہ گزشتہ برس 16 جولائی کو سارہ خان اور فلک شبیر رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تھے، اُن کی منگنی اور رخصتی میں صرف ایک دن ہی لگا۔ ایک روز قبل یعنی 15 جولائی کو اداکارہ نے تصدیق کی تھی کہ انہوں نے اپنے دلہا کا انتخاب کرلیا، بعد ازاں سارہ نے بتایا کہ وہ فلک شبیر ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں