The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب : فضائی مسافروں کی سہولیات کیلئے اہم فیصلہ

ریاض : سعودی سینٹرل بینک نے فضائی سفر کرنے والے مسافروں کیلئے اہم اقدامات کیے ہیں جس کے تحت انہیں خصوصی سہولیات فراہم کی گئی ہیں۔

سعودی سینٹرل بینک (ساما) نے سفری اور ہیلتھ انشورنس اسکیم میں اہم فرق اور فوائد کے حوالے سے بیان جاری کیا ہے۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق سعودی سینٹرل بینک کا کہنا ہے کہ اندرون ملک ہیلتھ انشورنس اور سفری انشورنس کی خصوصیات، شرائط اور ضوابط میں کئی اہم فرق ہیں۔

اندرون ملک ہیلتھ انشورنس کرانے والے کو مملکت کے اندر میڈیکل اخراجات سے چھٹکارے کے ساتھ سفری انشورنس اسکیم کی بدولت سفر کے دوران پیش آنے والے خطرات کی کوریج حاصل ہوگی۔

ساما نے سفری انشورنس کے فوائد کے حوالے سے کہا کہ چھٹی گزارنے کے دوران یا اس سے قبل ہنگامی صورتحال پیش آجانے پر پرواز کی منسوخی یا پرواز منقطع ہونے پر جو اخراجات آئیں گے وہ سفری انشورنس کمپنی ادا کرے گی۔

پرواز کی منسوخی یا انقطاع سے ہونے والے نقصان کا معاوضہ بھی کمپنی ادا کرے گی تاہم معاوضہ کتنا اور کیسا ہوگا اس کا فیصلہ انشورنس اسکیم کی شرائط اور ضوابط کے مطابق کیا جائے گا۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ سفر کے دوران انسان حادثات سے دوچار یا بیماری میں مبتلا ہوجاتا ہے اس کے امکانات سفر میں بڑھ جاتے ہیں، سفری انشورنس کرانے والے شخص کو اس کا فائدہ ہوگا۔

سفر کے دوران ایئرپورٹ یا ٹرانسپورٹ وسائل یا ہوٹل یا رہائش فراہم کرنے والے ادارے کے یہاں سامان گم ہو جانے یا چوری ہو جانے یا تلف ہو جانے پر کمپنی معاوضہ دے گی، ان حالات میں سفری انشورنس کرانے والے مالیاتی اور ذہنی بوجھ برداشت کرنے سے بچ جائے گا۔

سفری انشورنس اسکیم جاری کرنے والی کمپنی حادثات سے ہونے والا نقصان بھی پورا کرے گی، سفر کے دوران موت کی صورت میں پیدا ہونے والے مسائل حل کرے گی، تھرڈ پارٹی کو نقصان پہنچنے پر نقصان کی تلافی بھی کرے گی۔

ساما کے مطابق سفر کے دوران نجی حادثات پر قانونی سروس کے اخراجات کمپنی ادا کرے گی، اس کے علاوہ متعلقہ ملک کی زبان نہ جاننے کی صورت میں پیدا ہونے والے مسائل سے بھی تحفظ فراہم کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں