The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: ملازمین کے ‘ہروب’ سے متعلق اہم خبر

ریاض: سعودی محکمہ پاسپورٹ وامیگریشن(جوازات) نے گھریلو ورکرز کے ہروب کے حوالے سے اہم وضاحت جاری کی ہے۔

عرب میڈیا کی رپورٹ کے مطابق جوازات کے ٹوئٹر ہینڈل پر ایک شہری نے سوال کیا کہ گھریلو کارکن کا ہروب لگایا مگر 15 دن کے اندر ابشر کے ذریعے کینسلیشن کی کارروائی کی تاحال کوئی جواب نہیں ملا کیا کریں؟۔

سعودی محکمہ پاسپورٹ نے ردعمل دیا کہ ہروب کینسل کرانے کےلیے جوازات کے ابشر پورٹل پر خصوصی سہولت فراہم کی گئی ہے جو ’تواصل ‘ کے ذریعے حاصل کی جاسکتی ہے۔

جوازات کی تواصل سروس کے ذریعے لوگوں کو گھر بیٹھے جوازات کی وہ خدمات فراہم کی جاسکیں جو خود کار طریقے سے انجام نہیں دی جاسکتیں۔

تواصل کے تحت صارف اپنے ساتھ پیش آنے والی دشواریوں کو بیان کرکے مسئلے کو حل کرسکتا ہے اس کے لیے جوازات کے دفترجانے کی ضرورت نہیں ہوتی۔

سعودی حکومت کی سفری پابندی، غیرملکی کیلئے نئی مشکلات

قبل ازیں محکمہ پاسپورٹ وامیگریشن(جوازات) سے مقامی شہری نے اپنے تارک وطن ملازم کی پریشانی بتائی کہ کارکن کا خروج نہائی لگایا تھا مگر ان کے ملکی حالات کی وجہ سے سفری پابندی کے باعث وہ جا نہیں سکے اور فائنل ایگزٹ کی مدت ختم ہو گئی ہے کیا کیا جائے؟

جوازات نے وضاحت پیش کی کہ خروج نہائی(فائنل ایگزٹ) کی انتہائی مدت 60 دن ہوتی ہے اس دوران اگر سفر نہ کرنا ہو تو مدت ختم ہونے سے قبل اسے منسوخ کرانا ضروری ہے بصورت دیگر 1000 ریال جرمانہ عائد کیاجاتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں