The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں نئے قانون کے مسودے کی منظوری

ریاض : سعودی عرب کی مجلس شوریٰ میں سینٹرل بینک کے قانون کا مسودہ پیش کیا گیا جسے اراکین نے منظور کرلیا، شوریٰ اراکین نے کسٹم فیس کے قانون کی ایک شق میں ترمیم بھی کی ہے۔

سعودی مجلس شوریٰ نے سعودی سینٹرل بینک کے مسودہ قانون کی منظوری دی ہے، سبق ویب کے مطابق پیر کو شوری کا آن لائن اجلاس ڈاکٹر عبدااللہ آل الشیخ کی زیر صدارت ہوا۔

اس اجلاس میں شوری ارکان نے مقامی زرعی پیداوار و مصنوعات کی حوصلہ افزائی اور تحفظ کے لیے کسٹم فیس کے قانون کی ایک شق میں ترمیم بھی کی ہے۔

سعود ی خبر رساں ادارے کے مطابق مجلس شوری نے نئے سیشن کے بعد ہونے والے پہلے اجلاس میں چودہ خصوصی کمیٹیاں بھی قائم کردیں۔ہر کمیٹی کی مدت ایک برس ہے، کمیٹی کے سربراہ اور نائب کی نامزدگی ایک بار سے زیادہ نہیں ہوسکتی۔

اسلامی و عدالتی امور، سیکیورٹی، تعلیم اور سائنس ریسرچ، حج، رہائش، خدمات، سماجی وخاندانی امور، خارجہ امور، ثقافت ابلاغ ، آثار قدیمہ، ٹرانسپورٹ، انفارمیشن ٹیکنالوجی، زراعت پانی وماحولیات، انتظامیہ و افرادی قوت، معیشت وتوانائی، مالیاتی امور، انسانی حقوق اور نگراں اداروں کی کمیٹیاں تشکیل دی گئی ہیں۔

ہر کیمیٹی کے سربرارہ اور نائب کا انتخاب خفیہ رائے شماری سے کیا گیا ہے۔ یاد رہے کہ مجلس شوریٰ کی خصوصی کمیٹیاں مطلوبہ امور پر بحث کرکے رپورٹ پیش کرتی ہیں۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں