The news is by your side.

سعودی موسیقی اور کافی، انوکھے مقابلے کا اعلان

ریاض: سعودی عرب میں کافی میوزک مقابلے کا اعلان کردیا گیا جس کے تحت عربی موسیقی اور سعودی کافی کے آلات کی آوازوں کے تال میل کے ساتھ موسیقی تخلیق کرنی ہوگی۔

گلف نیوز کے مطابق سعودی وزارت ثقافت نے سعودی کافی کے سال کی سرگرمیوں کے ایک حصے کے طور پر (سعودی کافی سمفنی) کے نام سے ایک مقابلے کا اعلان کیا ہے۔

یہ انیشیٹو کوالٹی آف لائف پروگرام کا حصہ ہے جو مملکت کے وژن 2030 کے پروگراموں میں سے ایک ہے جس کے ذریعے وزارت ثقافت سعودی کافی کی ثقافتی قدر اور مملکت کے رسم و رواج کے ساتھ اس کے قریبی تعلق کو منانے کی کوشش کرتی ہے۔

مقابلے کا مقصد تخلیقی کاموں کے لیے موسیقاروں کی حوصلہ افزائی کرنا ہے جہاں عربی موسیقی سعودی کافی کے آلات کی آوازوں کے ساتھ مل جاتی ہیں، اس مقابلے میں ایک لاکھ 50 ہزار ریال کے نقد انعامات ہیں۔

سعودی وزارت ثقافت نے اس مقابلے میں حصہ لینے کے خواہشمند موسیقاروں سے انگیج ڈاٹ ایم او سی ڈاٹ جی او وی ڈاٹ ایس ایس / وائی او ایس سی_ میوزک پر لاگ ان کرنے کے لیے کہا ہے۔

سعودی وزارت کے مطابق درخواست اور رجسٹریشن کی آخری تاریخ 15 نومبر ہوگی۔ 29 دسمبر کو فاتحین کا اعلان ہونے سے پہلے درخواست کی جانچ 30 نومبر تک جاری رہے گی۔

پہلا انعام جیتنے والے کو 1 لاکھ سعودی ریال جبکہ دوسرے انعام کے فاتح کو 50 ہزار ریال ملیں گے۔

اس مقابلے کا خیال سعودی کافی کی تیاری کے مراحل سے پیدا ہوا تھا جس کا آغاز کافی کی پھلیاں بھوننے، پلٹانے، پیسنے اور ٹرپلٹس، کواڈرپلٹس اور کوئنٹپلٹس کو نوٹ کرنے کے لیے ہوتا ہے۔

کافی کو کپوں میں ڈالنے سے پہلے ایک خاص تال کے مطابق سعودی ثقافت اوراس کی موسیقی کی گہرائی کو بتاتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں