site
stats
بزنس

پاک سعودی عرب تجارتی تعلقات کا خواہاں ہیں، نواف سعید المالکی

saudi

اسلام آباد : پاکستان میں تعینات سعودی عرب کے سفیر نواف سعید المالکی نے کہا کہ دونوں ممالک کے مابین متعدد شعبوں میں دوطرفہ تجارت کو فروغ دینے کے بے پناہ مواقع موجود ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے دورہ کے موقع پر تاجر برادری سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک کو بعض چیلنجز کا سامنا ہے اور مضبوط باہمی تعاون فروغ دے کر ان چیلنجز سے بہتر طور پر نمٹا جا سکتا ہے۔

سعودی سفیر نے تسلیم کیا کہ دونوں ممالک کی طرف سے تاجر برادری کیلئے ویزے کا عمل مشکل ہے جو کاروباری تعلقات کے فروغ میں ایک رکاوٹ ہے تاہم انہوں نے کہا کہ بزنس کمیونٹی کیلئے ویزے کا عمل مزید آسان کرنے بنانے کیلئے انہوں نے دونوں ممالک کے متعلقہ حکام سے بات چیت کی ہے تا کہ تاجر برادری کو ایک دوسرے کے ملک کا دورہ کرنے میں سہولت فراہم کی جا سکے۔

انہوں نے کہا کہ سعودی عرب سی پیک منصوبے میں دلچسپی رکھتا ہے اور پاکستان کوچاہیے کہ وہ سعودی عرب سمیت بیرونی سرمایہ کاری کو فروغ دینے کیلئے سیکیورٹی کی صورتحال کو مزید بہتر کرے، سڑکوں کے نظام کو مزید ترقی دے اور تاجر برادری کو اور زیادہ سہولیات فراہم کرے۔

انہوں نے یقین دیانی کرائی کہ ان کا سفارتخانہ پاکستان کی تاجر برادری کو کاروبار کیلئے سعودی عرب کا دورہ کرنے میں ہر ممکن تعاون کرے گا۔

اس موقع پر اسلام آباد چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے صدر شیخ عامر وحید نے کہا کہ سی پیک منصوبے کی وجہ سے پاکستان میں کاروبار کے بہت سے نئے مواقع پیدا ہو رہے ہیں لہذا سعودی عرب کے سرمایہ کار سی پیک میں جوائنٹ وینچرز اور سرمایہ کاری کے مواقع تلاش کرنے کی کوشش کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top