The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کا قطر سے مذاکرات معطل کرنے کا اعلان

ریاض : سعودی عرب نے قطرسے مذاکرات معطل کرنے کا اعلان کیا ہے، سعودی عرب کا کہنا ہے فیصلہ قطر کی جانب سے ولی عہد محمدبن سلمان اورقطری امیر کی گفتگوکو توڑ مروڑ کرپیش کرنے کے بعد کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب نے قطر پر پابندیوں سے متعلق مذاکرات معطل کردئیے، سعودی وزارت خارجہ کے مطابق قطر سے کسی بھی سطح پر بات چیت نہیں کی جائیگی، مذاکرات معطل کرنے کا فیصلہ قطری امیرشیخ تمیم بن حماد الثانی اور سعودی ولی عہدمحمد بن سلمان کی گفتگو سے متعلق حقائق توڑ مروڑ کر پیش کرنے پر کیا گیا۔

سعودی عرب کا کہنا ہے کہ قطری امیر کا سعودی ولی عہد سے ٹیلی فونک رابطہ قطر کی درخواست پر کیا گیا تھا،قطر کے رویے سے ظاہر ہے، وہ مسئلے کے حل کے لئے سنجیدہ نہیں۔

قطر کی نیوز ایجنسی کا کہنا ہے کہ دونوں ممالک کے سربراہوں کے درمیان رابطہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی قطری امیر سے گفتگو کے بعد کیا گیا، امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ نے قطراورسعودی عرب میں کشیدگی ختم کرانے کے لئے ثالثی کی پیش کش کی ہے۔

قطر کے امیرکا کہنا ہے بحران کے خاتمے کے لئے بات چیت کے لئے تیار ہیں۔


سعودی عرب سمیت 7 عرب ممالک نےقطرسےسفارتی تعلقات منقطع کردیے


یاد رہے کہ امیرقطرشیخ تمیم بن حمادالثانی نے سعودی ولی عہد کو ٹیلیفون کیا تھا اور تنازعات کے حل کیلئے محمد بن سلمان کو مذاکرات کی دعوت دی تھی،
سعودی ولی عہد کی جانب سے امیرقطرکی دعوت کا خیرمقدم کیا گیا تھا۔

واضح رہے کہ سعودی عرب،بحرین،مصر اورمتحدہ عرب امارات نے پانچ جون قطر پر دہشتگردوں کی حمایت کا الزام لگا کر سفارتی تعلقات منقطع کردئیے تھے اور  قطر پر اپنی زمینی، فضائی اور سمندری سرحدوں کو بند کردیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں