The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : کرفیو سے متعلق سعودی حکومت کا اہم اعلان

جدہ : سعودی حکومت نے شہریوں کو متنبہ کیا ہے کہ واک اور جاگنگ کرنا کرفیو قوانین کی خلاف ورزی ہے ، مرتکب افراد پر چالان اور جرمانہ عائد کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی وزارت داخلہ کے ترجمان کرنل طلال شلھوب نے شہریوں کو متنبہ کیا ہے کہ دوران کرفیو واک اور جاگنگ کو بھی خلاف ورزی شمار کیا جائے گا اور کوئی شہری بھی اس قانون کی خلاف ورزی کا مرتکب قرار پائے گا اس پر مقررہ جرمانہ لاگو کیا جائے گا۔

ترجمان وزارت داخلہ کی جانب سے پریس کانفرنس میں بتایا ہے کہ کرفیو کا مقصد گھروں سے نہ نکلنا ہے اور جو بھی اس قانون کی خلاف ورزی کرے گا اس کیخلاف سخت قانونی کارروائی کی جائے گی۔

تفصیلات کے آگاہ کرتے ہوئے انہوں نے بتایا کہ وہ افراد جو گروپ کی صورت میں(5 سے زائد) واک کرتے ہیں ان پر دو چالان کیے جائیں گے ایک کرفیو کی خلاف ورزی کا جبکہ دوسرا چالان جمع ہونے کا کیونکہ کورونا وائرس سے لوگوں کو محفوظ رکھنے کی خاطر ہی حکومت نے کرفیو نافذ کیا ہے جس پر عمل کرنا ہر ایک پر لازم ہے اور خلاف ورزی کرنے والوں کا چالان کیا جاتا ہے۔

یاد رہے کہ گذشتہ ہفتے سے پولیس نے سعودی عرب کے مختلف شہروں میں رات کے وقت محلوں میں بھی گشت میں اضافہ کردیا تھا۔

مزید پڑھیں : سعودی عرب میں کرفیو پاس حاصل کرنے کا طریقہ

اس دوران وزارت داخلہ کی جانب سے سوشل میڈیا پر ویڈیو کے ذریعے محلوں میں پولیس کے گشت کے دوران ریکارڈ کی جانے والی خلاف ورزیاں دکھائی گئی ہیں جن میں بعض لوگ محلوں میں گھوم رہے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں