The news is by your side.

Advertisement

سعودی محکمہ پاسپورٹ کا ویزے سے متعلق اہم اعلان

ریاض : سعودی محکمہ پاسپورٹ نے عوام الناس کو مطلع کیا ہے کہ فائنل ایگزٹ (خروج نہائی) ویزے کی مدت میعاد 60 دن ہے اور اس کا تعلق اقامے کے مؤثر ہونے یا نہ ہونے سے ہر گز نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی محکمہ پاسپورٹ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ فائنل ایگزٹ (خروج نہائی) ویزے کی مدت میعاد 60 روز کی ہے۔

غیر ملکی افراد فائنل ایگزٹ ویزا لینے کے بعد 60 دن کے اندر سفر کرنے کے پابند ہو نگے۔ اس حوالے سے ویزا ہولڈرز کو اپنے اقامے کے مؤثر ہونے یا نہ ہونے کے بارے میں پریشان ہونے کی قطعی ضرورت نہیں ہے۔

اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے سوال کا جواب دیتے ہوئے محکمہ پاسپورٹ نے واضح کیا کہ اگر کسی غیر ملکی شخص نے فائنل ایگزٹ کا ویزا حاصل کیا ہے تو اس کا یہ ویزا اس کے اہلِ خانہ، ساس، سسر، ڈرائیور اور ملازمہ وغیرہ کے لیے بھی مؤثر ہوگا۔

مزید پڑھیں : سعودی عرب کا فوری ویزا سروس شروع کرنے کا اعلان

واضح رہے کہ سعودی عرب نے گزشتہ ماہ دسمبر میں فوری ورک ویزا سروس شروع کرنے کا اعلان کیا تھا، ویزا سروس شروع کرنے کا مقصد چھوٹے کاروباری افراد کو مملکت میں کاروبار کے لیے مدد فراہم کرنا ہے۔

اس حوالے سے لیبر اور سوشل ڈیولپمنٹ کے وزیر احمد ال راجھی نے کہا کہ یہ ویزا پروگرام نوجوان سعودی شہریوں سمیت دیگر ممالک کے تاجروں کو چھوٹے کاروبار کھولنے، معاشی نمو کو فروغ دینے اور کاروباری توسیع کے منصوبوں کو تیز کرنے کے قابل بنائے گا اور سعودی عرب کی ترقی پر مثبت اثرات مرتب کرے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں