15.9 C
Ashburn
ہفتہ, مئی 18, 2024
اشتہار

آڈیو لیکس کمیشن کے خلاف درخواستوں کی سماعت آج ہوگی

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد : آڈیو لیکس کمیشن کے خلاف درخواستوں کی سماعت آج ہوگی ، چیف جسٹس عمرعطا بندیال کی سربراہی میں پانچ رکنی لارجربینچ درخواستوں پر سماعت کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ میں آڈیو لیکس کمیشن کے خلاف درخواستوں کی سماعت آج ہوگی ،چیف جسٹس عمرعطا بندیال کی سربراہی میں پانچ رکنی لارجربینچ درخواستوں پر سماعت کرے گا۔

پانچ رکنی لارجر بینچ میں جسٹس اعجاز الاحسن، جسٹس منیب اختر، جسٹس شاہد وحید اور جسٹس حسن اظہر رضوی شامل ہیں۔

- Advertisement -

یاد رہے آڈیو لیکس کی انکوائری کیلئےقائم جوڈیشل کمیشن کیخلاف درخواستیں دائر کی گئی تھیں ، صدر سپریم کورٹ بار عابد زبیری، عمران خان و دیگر کی جانب سےدرخواستیں دائر کی گئیں۔

تحریک انصاف کی جانب سے آڈیو لیکس کی تحقیقات کیلئے بنایا جانیوالاجوڈیشل کمیشن کیخلاف آئینی درخواست دائر کردی گئی۔

چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کی جانب سے آڈیو لیکس کی تحقیقات کیلئے بنایا جانیوالاجوڈیشل کمیشن کیخلاف درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا تھا کہ چیف جسٹس پاکستان کی اجازت کے بغیر کسی جج کو کمیشن کیلئےنامزد نہیں کیا جاسکتا، سپریم کورٹ کے کسی جج کیخلاف تحقیقات کا فورم صرف سپریم جوڈیشل کونسل ہے۔

عمران خان نے استدعا کی تھی کہ جوڈیشل کمیشن کی تشکیل کا 19 مئی کا نوٹیفکیشن کالعدم قرار دیا جائے۔

دوسری جانب صدر سپریم کورٹ بار نے کی جانب سے دائر درخواست میں کہا گیا تھا کہ سپریم کورٹ فون ٹیپنگ کو غیر آئینی قرار دے چکی ہے، فون ٹیپنگ صرف دہشتگردی مقدمات میں ہائیکورٹ جج کی اجازت سے کی جاسکتی ہے۔

درخواست میں کہنا تھا کہ کسی فون ریکارڈنگ کو اسی صورت درست تصور کیا جاتاہےجب ریکارڈ نگ کرنیوالا موجود ہو،جوڈیشل کمیشن کے پہلے اجلاس کا حکمنامہ خلاف قانون ہے، استدعا ہے کہ آڈیو لیکس جوڈیشل کمیشن کی تشکیل کا نوٹیفکیشن معطل کیا جائے۔

خیال رہے حکومت کی جانب سے بنائے گئے جوڈیشل کمیشن نے پہلا اجلاس پیر کو منعقد کیا تھا، جوڈیشل کمیشن کا اگلا اجلاس ہفتےکی صبح 10بجے سپریم کورٹ عمارت میں ہونا ہے۔

Comments

اہم ترین

راجہ محسن اعجاز
راجہ محسن اعجاز
راجہ محسن اعجاز اسلام آباد سے خارجہ اور سفارتی امور کی کوریج کرنے والے اے آر وائی نیوز کے خصوصی نمائندے ہیں

مزید خبریں