The news is by your side.

Advertisement

ایس ای سی پی نے کیپٹل مارکیٹ کے لئے شریعہ پروڈکٹ کی منظوری دے دی

اسلام آباد : ایس ای سی پی نے کیپٹل مارکیٹ کے لئے شریعہ سے مطابقت رکھنے والی پروڈکٹ کی منظوری دے دی، اس اقدام سے سرمایہ کاروں کو مزید مواقع میسر آئیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سکیورٹیز اینڈ ایکس چینج کمیشن ( ایس ای سی پی ) نے کیپٹل مارکیٹ کو ترقی دینے اور شریعہ سے مطابقت رکھنے والی فنانسنگ کو فروغ دینے کے اپنے وژن کے مطابق مرابحہ شیئر فنانسنگ (ایم ایس ایف) کے ریگولیشنز کی منظوری دے دی ہے۔

ایس ای سی پی نے نیشنل کلیئرنگ کمپنی آف پاکستان لمیٹڈ (این سی سی پی ایل) کو ہدایت کی ہے کہ اس سلسلے میں دوستمبر 2019تک سی ڈی سی اور پاکستان اسٹاک ایکسچینج سے مل کر تمام انتظامات مکمل کرے تاکہ اس پروڈکٹ کو سرمایہ کاروں کے لئے پوری طرح شروع کیا جاسکے۔

ایم اسی ایف بنیادی طورپر ایک ایسی سیل ٹرانزکشن ہے جو شریعہ سے مطابقت رکھتے ہوئے سرمایہ کاروں کی خریداری کی ضروریات کو پوری کرنے کے لئے استعمال ہوتی ہے۔

اسے ایس ای سی پی کے شریعہ ایڈوائزری بورڈ اور معروف اسلامی بینکوں کے شریعہ ماہرین کی رہنمائی میں تفصیلی مشاورت کے بعد تیار کیا گیا ہے۔

یہ ایسے سرمایہ کاروں کی ضروریات پوری کرے گی جو اپنی سودوں کی فنانسنگ شریعہ سے مطابقت رکھنے رکھنے والے طریقوں سے کرنا چاہتے ہیں۔

یہ ملک کے اسلامی بینکوں کے لئے بھی ایک پرکشش پروڈکٹ ہوگی کیونکہ ملک میں شریعہ سے مطابقت رکھنے والے سرمایہ کاری کے مواقع محدود ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں