The news is by your side.

Advertisement

رجسٹریشن میں 22 فیصد اضافہ، مارچ میں 1,401 نئی کمپنیاں رجسٹرڈ ہوئیں

اسلام آباد : سکیورٹیز اینڈ ایکس چینج کمیشن ( ایس ای سی پی ) نے مارچ میں ایک ہزار چار سو ایک (1,401) نئی کمپنیاں رجسٹرکیں جو کہ گزشتہ سال کی اسی مدت کے مقابلہ میں بائیس فیصد زیادہ ہیں۔

نئی رجسٹریشن کے ساتھ ایس ای سی پی میں رجسٹرڈ کل کمپنیوں کی تعداد ستانوے ہزار نو سو سولہ (97,916) ہو گئی ہے، ترجمان کے مطابق مارچ میں رجسٹر کی گئی کمپنیوں میں بہتر (72) فیصد کمپنیاں پرائیویٹ لمیٹڈ ہیں جبکہ چوبیس (24) فیصد سنگل ممبر کمپنیاں رجسٹر ہوئیں، چار فیصد کمپنیوں نے پبلک نان لسٹڈ،غیر ملکی، غیر منافع بخش اور محدود لائیبیلٹی کمپنیاں شامل ہیں ۔

سب سے زیادہ کمپنیاں ٹریڈنگ کے شعبے میں رجسٹر ہوئیں جن کی تعداد دو سو دو (202) رہی، تعمیرات کے شعبے میں ایک سو اکہتر (171)، انفرمیشن ٹیکنالوجی کے شعبے میں ایک سو اکیاون (151)، خدمات کے شعبے میں ایک سو تینتالیس (143)، سیاحت میں ایک سو اکتالیس (141)، خوراک و مشروبات میں ساٹھ (60)، رئل اسٹیٹ میں باون (52)، کارپوریٹ ایگری کلچر فارمنگ میں اکیاون (51)،کمہنیاں رجسٹرڈ ہوئیں۔

تعلیم کے شعبے میں چوالیس (44)، مارکیٹنگ اور اشتہارات میں سینتیس (37)، ٹرانسپورٹ میں چھتیس (36)، ٹیکسائل میں تینتیس (33)، انجئنرنگ میں بتیس (32)، دوا سازی میں اکیس (21)، صحت کے شعبے میں انیس (19)، قیام وطُعام میں اٹھارہ (18)، پاور جنریشن اور کیمیکل میں سترہ (17)، آٹو اینڈ الائیڈ میں سولہ (16)، فیول اینڈ انرجی میں پندرہ (15)، کمیونیکیشن میں چودہ (14)، کن کنی، سٹیل اینڈ الائیڈ، ہر ایک میں تیرہ جبکہ پچاسی کمپنیا ں دیگر شعبوں میں رجسٹر ہوئیں ۔

مارچ میں چون (54) کمپنیوں میں غیر ملکی سرمایہ کاری کی گئی ، ان سرمایہ کاروں کا تعلق آسٹریا، کینیڈا، چین، فن لینڈ، جرمنی، اٹلی، جاپان، ساوتھ کوریا، لیبیا، ملائیشیا، نیدر لینڈز، نائیجیریا، پولینڈ، جنوبی افریقہ، متحدہ عرب امارات اور امریکہ سے ہے ۔

سب سے زیادہ کمپنیاں اسلام آباد میں رجسٹر ہوئیں ، جن کی تعداد پانچ سو بتیس (532) ہے جبکہ لاہور میں تین سو پچھتر (375) اور کراچی میں دو سو باون (252) کمپنیوں رجسٹر ہوئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں