The news is by your side.

کراچی میں کل سے شدید سردی کی لہر کی پیش گوئی

کراچی : محکمہ موسمیات نے کراچی میں کل سے شدید سردی کی لہر کی پیش گوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ درجہ حرارت میں چار سے چھ ڈگری تک گرسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات نے شمالی بلوچستان میں آج سےشدید ترین سرد لہرکی پیشگوئی کردی ہے ، جس کے باعث کراچی میں بھی کل سے ٹھنڈ بڑھنے کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ شمالی بلوچستان کا سردموسم سندھ پراثراندازہوگا، کراچی میں کل سے شدید سردی متوقع ہے اور درجہ حرارت میں چارسےچھ ڈگری سینٹی گریڈ کمی کا امکان ہے۔

چمن میں بارش اور برفباری کا سلسلہ توتھم گیا مگرٹھنڈ کی شدت مزید بڑھ گئی، زیارت میں پارہ منفی گیارہ تک گرگیا جبکہ کوژک ٹاپ، توبہ اچکزئی اور خواجہ عمران میں پارہ منفی سات، قلات میں منفی پانچ اورکوئٹہ میں منفی چاررہا۔

گلگت بلتستان اورخیبرپختونخواکے علاقوں میں بھی شدید سردی کا راج ہے، استوراورکالام میں پارہ منفی نو،ہنزہ منفی سات،مالم جبہ اوراسکردو میں منفی چھ رہا۔

محکمہ موسمیات نے شمالی پنجاب، بالائی خیبرپختونخوا، کشمیر اور گلگت بلتستان کے میدانی علاقوں میں بارش اور پہاڑوں پر برف باری کی پیشگوئی کی ہے۔

برف باری اور بارش سے سردی کی شدت میں اضافہ ہوگیا، شاہراوں پر ٹریفک کی روانی متاثر رہی اور متعدد علاقوں میں کئی گھنٹوں تک بجلی غائب اور موبائل فون سروس بھی متاثر رہی، جس کے باعث رہائشیوں اور سیاحوں کو اہل خانہ سے رابطہ کرنے اور موسم کی صورتحال معلوم کرنے کے حوالے سے مشکل کا سامنا کرنا پڑا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں