The news is by your side.

Advertisement

جوبھی کرپشن کودفناناچاہتا ہےوہ این اے120 کےالیکشن میں حصہ لے‘ شاہ محمود قریشی

ملتان: تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ این اے120 کے ضمنی الیکشن میں عوام کےذریعے پی ٹی آئی کا ایک ایک کارکن مقابلہ کرے گا۔

تفصیلات کےمطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ این اے120 کا الیکشن نظریےکا الیکشن ہے جوبھی کرپشن کودفنانا چاہتا ہےوہ اس الیکشن میں حصہ لے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ این اے 120 کے ضمنی الیکشن میں سرکاری وسائل کا بے دریغ استعمال کرکے الیکشن کمیشن کے ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کی جارہی ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی کی مرکزی قیادت کا این اے120 میں داخلہ بند کردیا گیا ہے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ امریکہ بھارت کے ساتھ مل کر پاکستان کو سفارتی سطح پر تنہا کرنا چاہتا ہے لیکن ہم امریکہ اور بھارت کو اس کا بھرپور جواب دیں گے۔


این اے 120: جس نے ن لیگ کو ووٹ دیا وہ پاکستان کے ساتھ نہیں،عمران خان


یاد رہے کہ گزشتہ روز چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے کہا تھا کہ این اے 120 کے ووٹرز پر ملکی تقدیر بدلنے کی بھاری ذمہ داری ہے یہ تاریخ ساز الیکشن ہیں۔

واضح رہے کہ تحریک انصاف کے سربراہ کا کہنا تھا کہ عدالتی فیصلے کے بعد مسلم لیگ (ن) کے امیدوار کو ووٹ دینے کا مطلب آپ پاکستان کے ساتھ نہیں کھڑے ہیں اور عوام کو فیصلہ کرنا ہے آپ کو کس طرح کا پاکستان چاہیے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں