The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف قطر نہ جا سکے، ایئر لائن نے آف لوڈ کر دیا

لاہور: میاں شہباز شریف قطر نہ جا سکے، وفاقی تحقیقاتی ادارے کی جانب سے روکے جانے پر ایئر لائن نے انھیں آف لوڈ کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق شہباز شریف کو امیگریشن حکام کی اجازت نہ ملنے پر ایئر لائن نے آف لوڈ کر دیا، انھیں آج نجی ایئر لائن کی پرواز سے قطر روانہ ہونا تھا، ذرائع کا کہنا ہے کہ شہباز شریف کو پی این آئی لسٹ میں نام ہونے کی وجہ سے روکا گیا ہے۔

شہباز شریف کو ایئر لائن حکام نے بورڈنگ پاس جاری کر دیا تھا، تاہم ایف آئی اے حکام نے شہباز شریف کو امیگریشن کاؤنٹر پر روکا، جس پر انھیں آف لوڈ کیا گیا تاہم شہباز شریف نے طیارے کی اڑان بھرنے تک ایئر پورٹ پر رکنے کا فیصلہ کیا۔

امیگریشن حکام کا کہنا تھا کہ سسٹم اپ ڈیٹ ہونے تک شہباز شریف ملک سے باہر نہیں جا سکتے، دوسری طرف عدالتی فیصلے میں شہباز شریف کو صرف ایک دفعہ باہر جانے کی اجازت دی گئی تھی، عدالتی فیصلے میں شہباز شریف کی غیر ملکی فلائٹ کا نمبر بھی درج تھا، جب کہ ایف آئی اے سمیت متعلقہ اداروں کو ہدایات بھی جاری کی گئی تھیں۔

لاہور ہائی کورٹ کا بڑا فیصلہ، شہباز شریف کو بیرون ملک جانے کی اجازت دے دی

قبل ازیں، شہباز شریف قطر روانگی کے لیے ایئر پورٹ پہنچے تو ایف آئی اے حکام نے انھیں قطر روانگی سے روک دیا، انھیں غیر ملکی ایئر لائن کی پرواز سے 4 بج کر 50 منٹ پر دوحہ روانہ ہونا تھا، شہباز شریف اور ایف آئی اے حکام میں بات چیت بھی ہوئی، شہباز شریف نے ایف آئی اے حکام کو کورٹ آرڈر دکھایا۔

امیگریشن پر روکے جانے پر شہباز شریف کا ایف آئی اے حکام سے مکالمہ ہوا، انھوں نے کہا میں آپ سے بحث نہیں کر رہا یہ لاہور ہائی کورٹ کا فیصلہ ہے، فیصلےمیں مجھے ایک دفعہ جانے کی اجازت دی گئی ہے۔

دریں اثنا، مریم اورنگ زیب نے ایف آئی اے حکام سے تحریری وضاحت مانگی، جس پر شہباز شریف کو ایف آئی اے حکام کی جانب سے تحریری طور پر بھی آگاہ کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں