تازہ ترین

عمران خان نے چیف جسٹس کو اپنے قتل کی سازش سے آگاہ کردیا

لاہور : چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے...

ان کا مقصد مجھے راستے سے ہٹانا ہے ، عمران خان

لاہور : چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کا...

توشہ خانہ کیس، نیب نے عمران خان کو طلب کر لیا

توشہ خانہ کیس میں نیب راولپنڈی نے پاکستان تحریک...

سابق چیف جسٹس ثاقب نثار کی ایک اور مبینہ آڈیو سامنے آگئی

اسلام آباد : سابق چیف جسٹس ثاقب نثار کی...

شاہد خاقان عباسی کی پنجاب اور کے پی میں عید بعد انتخابات کی تجویز

مسلم لیگ ن کے رہنما شاہد خاقان عباسی نے پنجاب اور کے پی میں عید بعد انتخابات کی تجویز دیتے ہوئے کہا ہے کہ حکومت یا کسی شخص کا اختیار نہیں کہ انتخابات میں تاخیر کرے۔

مسلم لیگ ن کے رہنما شاہد خاقان عباسی نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے پنجاب اور خیبرپختونخوا میں عید بعد انتخابات کی تجویز دیتے ہوئے کہا ہے کہ رمضان یا عید کے موقع پر انتخابات مناسب نہیں ہوں گے۔

شاہد خاقان کا کہنا تھا کہ حکومت یا کسی شخص کا اختیار نہیں کہ انتخابات میں تاخیر کرے۔ اگر گورنر نے تاریخ نہ دی تو پھر الیکشن کمیشن خود فیصلہ کردے گا جب کہ اگر الیکشن کمیشن اںتخابات میں تاخیر کرتا ہے تو پھر اس کو اپنا فیصلہ جسٹیفائی بھی کرنا پڑے گا۔

سابق وزیراعظم نے ن لیگ سے ناراضی کے حوالے سے پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں وہ کہ میں کسی سے ناراض نہیں اور نہ ہی ناراضی کی کوئی وجہ ہے۔ اگر ناراض ہیں تو سیدھاراستہ ہے باہر چلے جائیں کوئی قید نہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اسٹیبلشمنٹ ہمیشہ نیوٹرل ہوتی ہے۔ میں پارٹی کی ہر مشاورت میں شامل نہیں ہوتا۔ نگراں وزیر اعلیٰ کے نام کیلیے مجھ سے نہیں پوچھا گیا تھا پھر میں نے دلچسپی بھی نہیں لی۔

شاہد خاقان عباسی نے پی ٹی آئی رہنما فواد چوہدری کو ہتھکڑیاں لگانا اور چہرے پر کپڑا ڈال کر عدالت میں پیش کرنے کو غلط اقدام قرار دیا اور کہا کہ سیاستدانوں سے اس طرح کا سلوک انسانی حقوق کے خلاف ہے۔ ن لیگ اور دوسری جماعتوں میں فرق ہونا چاہیے۔ یہ جو مقدمے بنے ہیں ان کی وجوہات وقت آپ کو بتا دے گا۔

سابق وزیراعظم سے جب یہ سوال کیا گیا کہ کیا یہ تاثر درست ہے کہ آصف زرداری نے ن لیگ کی سیاست کو خراب کر دیا؟ جس کے جواب میں شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ ویسے کوئی کسی کیلیے سیاست نہیں کرتا بلکہ اپنے اور ملک کیلیے کرتا ہے لیکن اگر ہم اتنے نالائق ہیں تو ان کاموں میں ہمیں پڑنا ہی نہیں چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: شاہد خاقان عباسی نے پارٹی عہدے سے استعفیٰ دیدیا ہے، محمد زبیر کی تصدیق

واضح رہے کہ شاہد خاقان عباسی نے مسلم لیگ ن کے سینیئر نائب صدر کے عہدے سے استعفیٰ دے دیا ہے جس کی تصدیق پارٹی رہنما محمد زبیر نے کردی ہے۔

Comments