شیخ رشید کی وزیراطلاعات بننے کی افواہوں کی تردید، فواد چوہدری کو اپنا بھائی قرار دے دیا
The news is by your side.

Advertisement

شیخ رشید کی وزیراطلاعات بننے کی تردید، فواد چوہدری کو اپنا بھائی قرار دے دیا

اسلام آباد: وزیر ریلوے شیخ رشید نے وزارت اطلاعات کا قلم دان سنبھالنے کی خبروں کی تردید کر دی.

تفصیلات کے  مطابق فواد چوہدری کی جانب سے سامنے آنے والے ٹویٹ کے بعد شیخ رشید نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ مجھ سے منسوب باتیں بے بنیاد ہیں، فواد چوہدری میرا بھائی ہے.

وزیر ریلوے شیخ رشید نے کہا کہ فواد چوہدری کو فون کرکے کہا ہے کہ واپس آجائیں، سوال ہی پیدا نہیں ہوتا کہ فوادچوہدری کی جگہ لوں.

یاد رہے کہ برطانیہ کے دورے پر موجود فواد چوہدری نے اپنی ٹویٹ میں کہا تھا کہ شیخ رشید کے لئے اپنی وزارت چھوڑنے پر خوشی ہوگی، بہ طورایم این اے حکومت کی خدمت کے لئے تیار ہوں، جب تک وزیر ہوں، اشتہاری لابی کی بلیک میلنگ میں نہیں آؤں گا.

شیخ رشید نے کہا کہ وزیراعظم بہتر سمجھتے ہیں کہ کون کس جگہ پر بہتر کام کرے گا، غلط خبریں چلانے والوں کو اللہ ہدایت دے، میں ریلوے کی وزارت میں بہت خوش ہوں.

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ دنیا ادھر سے ادھر ہوجائے، وزیر اطلاعات کے خلاف کسی سازش میں شامل نہیں ہوں گا، وزیر اعظم پیش کش کریں یا نہیں میں وزارت نہیں لوں گا۔

وزیراعظم ہاؤس کا موقف

بعد ازاں‌ پی ٹی آئی کے سینئر رہنما نعیم الحق نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ فواد چوہدری سے وزارت اطلاعات واپس لینے کی افواہیں ہیں، وہ ہی وزیراطلاعات رہیں گے.

نعیم الحق نے کہا کہ 3 ماہ میں کسی وزیر کی کارکردگی کاحتمی فیصلہ نہیں ہوسکتا.

ذرائع وزیر اعظم ہاؤس نے بھی واضح کیا ہے کہ فوادچوہدری اپنی خدمات جاری رکھیں گے، ان سے متعلق بے بنیاد خبروں کا مقصد کچھ اور ہے.

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں