The news is by your side.

Advertisement

کرونا کے باعث پاکستانی فنکار تھائی لینڈ میں پھنس گئے

لاہور: کرونا وائرس کے باعث پاکستانی فنکار تھائی لینڈ میں پھنس گئے، 21 تکنیک کار، 5 فنکار فلم کی شوٹنگ کے سلسلے میں تھائی لینڈ گئے تھے۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس کے پیش نظر فلائٹ آپریشن معطل ہونے کے سبب پاکستانی فنکار، شمعون عباسی، محب مرزا، امام سید، سارہ لورین، صنم سعید سمیت 21 تکنیک کار تھائی لینڈ میں پھنس گئے۔

پاکستانی فنکار تھائی لینڈ کے علاقے کنچنا پوری کے ہوٹل میں موجود ہیں، فلائٹ آپریشن بند ہونے سے فنکاروں کو وطن واپسی میں دشواری کا سامنا ہے۔

اداکار شمعون عباسی نے اپنے ویڈیو پیغام میں بتایا کہ 25 فروری کو فلم کی شوٹنگ کے سلسلے میں تھائی لینڈ پہنچے، یہاں پہنچنا بھی ضروری تھا کیونکہ تمام انتطامات مکمل تھے، جب یہاں پہنچے تو اندازہ نہیں تھا کہ کرونا کا معاملہ اتنا سنگین ہوسکتا ہے، فلم کی دو تین دن کی شوٹ کینسل کرنا پڑی، کیونکہ بنکاک میں مکمل لاک ڈاؤن تھا۔

شمعون عباسی نے بتایا کہ پچیس مارچ کو وطن واپسی تھی، لیکن فضائی آپریشن بند ہونے کی وجہ سے تھائی لینڈ میں پھنس گئے، یہ امید تھی کہ چار یا پانچ اپریل کو فلائٹ آپریشن دوبارہ کھل جائیں گے، مگر اب مالی وسائل محدود ہیں جو ختم ہونا شروع ہو گئے ہیں۔

انہوں نے حکومت سے اپیل ہے کہ تھائی لینڈ کے لئے بھی خصوصی فلائٹ روانہ کی جائے، ہماری ٹیم کے علاوہ 100 مزید پاکستانی ہیں جو یہاں پھنسے ہوئے ہیں، ہمارے گھر والے بہت پریشان ہیں، ہماری فوری وطن واپسی کا انتظام کیا جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں