The news is by your side.

Advertisement

نہر سوئز میں پھنسنے والے جہاز کے مالک کا کنٹینرز مالکان سے بڑا مطالبہ

قاہرہ: نہر سوئز میں ایک ہفتے تک پھنسے رہنے والے جہاز کے مالک نے کنٹینرز مالکان سے نقصان میں شراکت کا مطالبہ کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق نہر سوئز میں ایک ہفتے تک پھنسے رہنے والے جاپانی بحری جہاز ایور گیون (Ever Given) کے مالک شوئی کیسن نے جہاز پر لدے کنٹیرز کے مالکان سے نقصان میں شامل ہونے کا مطالبہ کر دیا ہے۔

واضح رہے کہ مصری حکام نے جاپانی کمپنی سے مطالبہ کیا تھا کہ بحری جہاز کے باعث راستہ بند ہونے پر جو نقصان ہوا اس کا ازالہ کیا جائے، اس نقصان کے ازالے کے لیے بحری جہاز ایورگیون کے جاپانی مالک نے کارگو مالکان سے کہا ہے کہ وہ اس میں حصہ بٹائیں۔

یاد رہے کہ دی ایورگیون 23 مارچ کو ہالینڈ کی روٹرڈم بندرگاہ جا رہا تھا جب وہ نہر سوئز کے کنارے سے جا ٹکرایا تھا، جاپان کے اس بحری جہاز نے نہر سوئز میں ایک ہفتے تک دیگر بحری جہازوں کی آمد و رفت روک رکھی تھی جس کے باعث اربوں ڈالر کی سمندری تجارت رک گئی تھی۔

مصری حکام کی جانب سے مطالبے پر شوئی کیسن کائشا لمیٹڈ نے کنٹینرز مالکان سے عمومی اوسط معاہدے میں ہرجانے میں حصہ ڈالنے کا کہہ دیا ہے، ایسے نقصان کی شیئرنگ اسکیم اکثر سمندری حادثات میں استعمال ہوتی ہے جو انشورنس کے ذریعے پوری کی جاتی ہے۔

شپنگ کمپنی کے مطابق حادثے کے وقت بحری جہاز پر لگ بھگ 18 ہزار کنٹینرز لدے ہوئے تھے، جب کہ نقصان کا تخمینہ قریباً 916 ملین ڈالر لگایا گیا ہے۔ پھنسنے والے بحری جہاز کو تاحال نہر سوئز میں روک کر رکھا گیا ہے، نقصان کے ازالے کا معاملہ حل ہونے تک اس جہاز کو جانے کی اجازت نہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں