The news is by your side.

Advertisement

تیسرا ٹیسٹ: بولنگ کوچ نے فاسٹ بولرز کو ‘اہم راز’ بتادیا

لاہور: پاکستان کرکٹ ٹیم کے بولنگ کوچ شان ٹیٹ کا کہنا ہے کہ پاکستان میں ہردور میں اچھےفاسٹ بولرز پیدا ہوئے، ابھی بھی ٹیلنٹڈ فاسٹ بولرز ہیں، انکےساتھ کام کرنے کا منتظر ہوں۔

تفصیلات کے مطابق ورچوئل پریس کانفرنس کرتے ہوئے قومی بولنگ کوچ شان ٹیٹ نے کہا کہ میں پاکستان ٹیم کے ساتھ لطف اندوز ہو رہا ہوں یہ میرے لئے ایک نیا تجربہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی ٹیسٹ میچ میں تاخیر سےجوائن کیا لیکن رابطے میں رہا، اگلے بارہ ماہ میں پاکستان کی بہت کرکٹ ہے اور یہ بڑا مصروف شیڈول ہے۔

پاکستان کرکٹ ٹیم کے بولنگ کوچ شان ٹیٹ نے کہا کہ اب تک ہونے والے ٹیسٹ میچز میں فاسٹ بولرز کو بہت محنت کرنا پڑی، میرا ماننا ہے کہ فاسٹ بولرز کیلئےجارحانہ انداز بہت ضروری ہے۔

ورچوئل پریس کانفرنس میں قومی باؤلنگ کوچ شان ٹیٹ نےمزید کہا کہ انٹرنیشنل کرکٹ کے دباؤ کے حوالے سے پاکستان کے بولرز کے مدد کرتا ہوں تو میں سمجھتا ہوں کہ میں نے اپنا کام کرنے میں کامیاب ہوگیا، کیونکہ پاکستان نے ہر دور میں اچھے فاسٹ بولرز پیدا کیے ہیں، ابھی بھی ٹیلنٹڈ فاسٹ بولرز ہیں ان کے ساتھ کام کرنے کا منتظر ہوں۔

یہ بھی پڑھیں: اسکواڈ جوائن کرتے ہی قومی ٹیم کے بولنگ کوچ کا اہم اعلان

اس سے قبل قومی ٹیم کو جوائن کرتے ہوئے سابق آسٹریلوی بولر شان ٹیٹ کا کہنا تھا کہ یہ میرا پہلا دورہ پاکستان ہے،یہاں آکرخوش ہوں، یقین ہے کہ پاکستان کی کوچنگ کرنا ایک یادگار تجربہ ہوگا۔

قومی ٹیم کے بولنگ کوچ نے کہا کہ دو سال میں کوچنگ کا کافی تجربہ حاصل کیا، پی ایس ایل سے بھی منسلک رہاہوں، پاکستان میں کوچنگ کرنے بہت مزہ آئے گا کیونکہ پاکستان فاسٹ بولنگ کے حوالے سے مشہور ہے، اپنا تجربہ پاکستانی بولرز کو منتقل کرنےکی کوشش کروں گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں