The news is by your side.

Advertisement

ضلع غربی کی تقسیم، عامر لیاقت کی سندھ حکومت کو فوری نوٹس جاری کرنے کی استدعا مسترد

کراچی : سندھ ہائی کورٹ نے ایم این اے عامر لیاقت کی ضلع غربی کی تقسیم کےخلاف درخواست پر سندھ حکومت کو فوری نوٹس جاری کرنے کی استدعا مسترد کردی۔

تفصیلات کے مطابق سندھ ہائی کورٹ میں ایم این اےعامر لیاقت کی ضلع غربی کی تقسیم کےخلاف درخواست پر سماعت ہوئی، درخواست پر سندھ حکومت کو فوری نوٹس جاری کرنے کی استدعا مسترد کردی۔

جسٹس محمدعلی مظہر نے کہا کہ ضلع کیماڑی کےقیام کےنوٹیفکیشن تک سندھ حکومت کونوٹس جاری نہیں کرسکتے، سندھ حکومت نے نئے ضلع کے قیام کے لیے کونساغیرقانونی کام کیا؟ کراچی پہلے ایک ضلع تھاپھر4ضلع میں تقسیم کیاگیا، ضلع ملیربنایاگیاپھرکورنگی کو ضلع کا درجہ دیا گیا۔

جسٹس محمدعلی مظہر نے کہا کہ اب کیماڑی کوساتواں ضلع بنایاجارہا ہے، ہمیں یہ دیکھنا ہے کہ کونساغیرقانونی کام ہوا ہے؟ کیا ضلع کیماڑی کے قیام کا نوٹیفکیشن جاری ہوچکا ہے؟

ایڈووکیٹ جنرل سندھ نے بتایا ضلع کیماڑی کے قیام کا نوٹیفکیشن جاری نہیں ہوا، وکیل نے کہا کہ 24اگست کوسندھ اسمبلی نےضلع کیماڑی کے قیام کا بل منظور کیا۔

جسٹس محمدعلی مظہر استفسار کیا کہ کیامحض بل کی بنیادپرفیصلہ عدالت میں چیلنج کیا جاسکتا ہے؟ جب تک نئے ضلع کا نوٹیفکیشن جاری نہیں ہوجاتا تو کس چیز کو غیرقانونی قرار دیں؟

خورشیدشاہ ایڈووکیٹ کا کہنا تھا کہ شہرمیں امن کی صورتحال پیداہوسکتی ہے، تمام سیاسی جماعتیں احتجاج کررہی ہیں، جسٹس محمدعلی مظہر نے کہا کہ امن وامان کو کنٹرول کرنا کس کا کام ہے؟ نئے ضلع کا نوٹیفکیشن جاری ہو تو پھر فوری سماعت کی نئی درخواست دائر کریں۔

سندھ ہائی کورٹ میں سماعت غیر معینہ مدت تک ملتوی کردی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں