The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن لیڈر شہباز شریف لندن روانہ

لاہور : قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر شہبازشریف لندن روانہ ہوگئے، وہ لندن میں 10 سے 12 دن قیام کریں گے، لاہور ہائی کورٹ نے چند روز پہلے ان کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق شہبازشریف غیرملکی ائیرلائین سے لندن روانہ ہوگئے، وہ دوحہ کے راستے لندن پہنچیں گے، جہاں دس سےپندرہ دن قیام کریں گے ۔

روانگی سے قبل شہباز شریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا تھا کہ کہنا تھا کہ اللہ نے میرے چھوٹے بیٹے کو فرزند اور بڑے کو شادی کے 20 سال بعد بیٹی سے نوازا، پوتی کاپیدائش کے ایک ہفتے بعد لندن میں دل کا بڑا آپریشن ہوا، میں ای سی ایل میں نام ہونے کی وجہ سے پوتے پوتی کو نہیں دیکھ سکا۔

اپوزیشن لیڈر نے ایک اور ٹوئٹ میں کہا عدالتی حکم پرمجھےضمانت ملی،نام ای سی ایل سےنکالاجاچکاہے ، پوتے،پوتی کودیکھنےلندن جارہاہوں،اپناطبعی معائنہ کراؤں گا اور انشااللہ جلد وطن واپس آؤں گا۔

گذشتہ روز اپوزیشن لیڈر شہبازشریف نے نیب طلبی کےنوٹس کواہمیت نہ دی اور پیش نہیں ہوئے تھے، شہبازشریف کو آمدن سےزائداثاثہ جات کیس میں طلب کیاگیا تھا۔

یاد رہے 26 مارچ کو لاہور ہائی کورٹ نے شہباز شریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دیا تھا، ان کا نام گزشتہ ماہ نیب کی سفارش پر ای سی ایل میں ڈالا گیا تھا، جس کے خلاف 28 فروری کو شہباز شریف نے اپیل دائر کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں