تازہ ترین

فیض آباد دھرنا : انکوائری کمیشن نے فیض حمید کو کلین چٹ دے دی

پشاور : فیض آباد دھرنا انکوائری کمیشن کی رپورٹ...

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا

حکومت کی جانب سے پیٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں...

سعودی وزیر خارجہ کی قیادت میں اعلیٰ سطح کا وفد پاکستان پہنچ گیا

اسلام آباد: سعودی وزیر خارجہ شہزادہ فیصل بن فرحان...

حکومت کل سے پٹرول مزید کتنا مہنگا کرنے جارہی ہے؟ عوام کے لئے بڑی خبر

راولپنڈی : پیٹرول کی قیمت میں اضافے کا امکان...

نئے قرض کیلئے مذاکرات، آئی ایم ایف نے پاکستان کے لیے خطرے کی گھنٹی بجادی

واشنگٹن : آئی ایم ایف کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹیلینا...

بڑی عدالتی جنگ شروع ہونے جارہی ہے آر یا پار ہوجائے گا، شیخ رشید

راولپنڈی :سابق وزیر داخلہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ بڑی عدالتی جنگ شروع ہونے جارہی ہے آر یا پار ہوجائے گا، ایک ہفتے میں قبضہ گروپ پر آرٹیکل 6 لگنا چاہیے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر داخلہ شیخ رشید نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ آج 3:30 بجے زمان پارک میں عمران خان سے ملاقات کروں گا، ایک طرف عمران خان سے گرینڈ سیاسی ڈائیلاگ چاہتے ہیں ، دوسری طرف گرفتاریاں اور مینار پاکستان جلسےمیں رکاوٹیں ڈال رہے ہیں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ ان کا مسئلہ اب آئی ایم ایف ہے نہ غریب کی بھوک ہے، عمران خان کے کلین سویپ کا خوف ہے، بڑی عدالتی جنگ شروع ہونے جارہی ہے آر یا پار ہوجائے گا۔

سابق وزیر داخلہ نے ایک اور ٹوئٹ میں لکھا ‘ان کا مسئلہ نہ سیکیورٹی ہے نہ پیسے ہیں ، اپریل میں الیکشن نہیں ہوسکتے تو اکتوبر میں پیسے کہاں سے آئیں گے، ملک کو معاشی سیاسی اور اقتصادی طور پر تباہ کردیا ہے، ایسے اناڑیوں کو کھلاڑی بنا کر بٹھا دیا ہے، جن کو گھروالے نہیں جانتے۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ کا مزید کہنا تھا کہ تمام سیاسی عیاشیوں کے لیے پیسے ہیں الیکشن کے لیے پیسےنہیں ، 2اسمبلیاں اس لیے تحلیل کی تھیں کہ 90 روز میں انتخاب ہوں گے۔

انھوں نے کہا ایک ہفتے میں قبضہ گروپ پر آرٹیکل 6 لگنا چاہیے ورنہ ملک میں کچھ بھی ہوسکتا ہے، سوموار تک الیکشن کمیشن کے آئینی بحران کے فیصلے کا پتا لگ جائے گا، ن لیگ کی 8 اکتوبر کو بھی الیکشن کی نیت نہیں کیونکہ عوام ان سے سیاسی انتقام لے گی۔

Comments

- Advertisement -