The news is by your side.

Advertisement

60 سے 90 دن سیاست میں بہت اہم ہوں گے، شیخ رشید

اسلام آباد : وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ پوری کوشش ہوگی کہ امن وامان میں بہتری لائی جائے ، 60سے90دن سیاست میں بہت اہم ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام باخبر سویرا میں گفتگو کرتے ہوئے کہا جب سارامعاشرہ کام نہیں کررہاہوتاایسےمیں پولیس کی ذمےداری بڑھ جاتی ہے، معاشرےمیں معاشی بحران کابوجھ سب سے زیادہ پولیس پر پڑتا ہے ، موجودہ سال ذمےداریوں کاسال ہے ، آپ کی ذمےداری ہے ایمانداری کے ساتھ کام کرنا ہے۔

اسامہ قتل کے حوالے سے وزیرداخلہ کا کہنا تھا کہ اسامہ ستی کاکیس انتہائی سنجیدہ ہے ، ناحق بچے کی جان لی گئی، پوری کوشش ہوگی کہ امن وامان میں بہتری لائی جائے ، 60سے90دن سیاست میں بہت اہم ہوں گے۔

شیخ رشید نے کہا کہ وزیراعظم سے کوئٹہ جانے کی بات کی مگر وہ پہلےہی فیصلہ کرچکےتھے، وزیراعظم کسی بھی وقت کوئٹہ جاسکتے ہیں ، مچھ واقعے میں جاں بحق افغانیوں کو بھی امداد دینے کے حق میں ہوں۔

اپوزیشن کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ 19تاریخ کو اپوزیشن اسلام آباد آرہی ہے ، اپوزیشن کے احتجاج کےسامنے کوئی رکاوٹ نہیں بنیں گے ، میں نےکہاتھاضمنی اورسینیٹ الیکشن میں حصہ لیں گے اور لے رہےہیں۔

وزیرداخلہ نے مزید کہا کہ اپوزیشن والے استعفے نہیں دیں گے اور ایسا ہی ہوگا، اپوزیشن جیسا رویہ اختیار کرے گی ہم بھی وہی رویہ رکھیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں