منگل, جون 18, 2024
اشتہار

سورج کی تپش سے بچنے کیلئے سن بلاک بنانے کا آسان نسخہ

اشتہار

حیرت انگیز

زمین کا درجہ حرارت بڑھتا جارہا ہے اور سورج بھی اپنی گرمی خوب برسا رہا ہے، گرمی کی وجہ سے نہ صرف ہماری طبیعت بے چین ہوجاتی ہے بلکہ جلد بھی بری طرح جھلس جاتی ہے۔

اپنی جلد کو سورج کی تپش سے جھلسنے  سے بچانے کا واحد حل سن بلاک ہے جس کا مشورہ دنیا بھر کے ڈرماٹولوجسٹ دیتے ہیں، لیکن آج ہم آپ کو ایک آسان نسخہ بتائیں گے جو آپ روز کسی بھی وقت اس کا استعمال کرسکتے ہیں۔

 کھیرا اور میٹھا سوڈا

- Advertisement -

کھیرا ایک ایسی سبزی ہے جسے کھانے کے بے شمار فوائد ہیں، کھیرے کے رس کو جلد پر استعمال کرنے کے بے شمار فوائد ہیں جس سے آپ آج تک ناواقف ہوں گے۔

کھیرا دھوپ سے جھلسنے والی جلد کے رنگ کو ٹھیک کرتا ہے، اگر آپ بھی زیادہ دیر دھوپ میں رہتے ہیں اور اس وجہ سے آپ کی جلد متاثر ہوگئی ہے تو آپ بھی یہ ٹوٹکا کیجیے۔

سب سے پہلے آپ نے شیشے کے برتن میں عرقِ گلاب یا پانی بھی استعمال کرسکتے ہیں لیکن عرِق گلاب زیادہ بہتر ہے، اس کے بعد ایک کھیرے کو کاٹ کر برتن میں ڈال دیں اور اوپر سے میٹھا سوڈا لیں گے۔

اس کے بعد آپ اسے فریج میں رکھ دیں، پھر جب آپ باہر سے آتے ہیں تو اس میں سے ایک کھیرے کا سلائس نکال کر اس وقت استعمال کریں جب آپ کا پسینہ خشک ہوجائے، پھر 10منٹ تک اس ایک سلائس سے اپنے پورے چہرے کا مساج کرنا ہے۔

ایسا کرنے سے جھلسنے والی جلد ٹھیک ہو جائے گی، کھیرا آپ کی جلد کو چمکدار اور شاداب بنا دیتا ہے اگر آپ بھی خوبوصورت اور چمکدار جلد چاہتے ہیں تو اس نسخے کا ضرور استعمال کریں۔

نوٹ: اگر آپ کا چہرہ سورج کی وجہ سے زیادہ متاثرہ ہوتا ہے تو آپ اس حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ کریں۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں