The news is by your side.

Advertisement

سندھ میں تعلیم کے فروغ کے لیے انرولمنٹ ڈرائیو کا آغاز

عمر کوٹ: سندھ کے محکمہ تعلیم کی جانب سے سرکاری اسکولوں میں طلبہ و طالبات کی تعداد بڑھانے کے لیے صوبے بھر میں انرولمنٹ ڈرائیو کا آغاز کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج سندھ کے شہر عمر کوٹ سے صوبائی وزیرِ تعلیم سید سردار شاہ نے ایک ہفتے تک جاری رہنے والی انرولمنٹ ڈرائیو کا آغاز کیا ، اس سلسلے میں اہلیان ِ شہر کی جانب سے ایک پیدل ریلی بھی نکالی گئی جس کے بعد تعلیم کے حوالے سے آگاہی کے فروغ کے لیے سیمینار کا انعقاد ہوا۔

وزیر تعلیم سید سردارعلی شاہ نے عمرکوٹ کے گورنمنٹ مسلم اسکول میں بچوں کو داخل کرواکر انرولمنٹ ڈرائیو کی شروعات کی۔ سید سردار شاہ کے ہمراہ اس موقع پر یونیسیف سندھ کی چیف کرسٹینا بروگیولو اور سیکریٹری تعلیم قاضی شاہد پرویز کے علاوہ عمرکوٹ کی سول سوسائٹی اور طلبہ وطالبات کے والدین بھی موجود تھے۔

مذکور الذکر اہم شخصیات کے ساتھ ساتھ اس موقع پر ضلعی انتظامیہ اور بڑی تعداد میں شہریوں نے ڈی سی آفس عمر کوٹ سے لے کر پریس کلب تک واک کی۔ واک کے شرکاء نے سرکاری اسکولوں میں بچوں کا تعداد بڑھانے اور اسکولوں سے باہر بچوں کو تعلیم کے زیور سے آراستہ کرنے کے حوالے سے پلے کارڈز اور بینرز اٹھا رکھے تھے۔

انرولمنٹ واک کے بعد محکمہ تعلیم سندھ کی جانب سے ایک سیمینار منعقد کیا گیا تھا جس میں سینکڑوں شہریوں اور بچوں کے والدین کی شرکت کی ۔ سیمینار سے سیاسی، سماجی اور تعلیمی ماہرین کے علاوہ والدین نے بھی خطاب کیا۔

اس موقع پر عمر کوٹ کی سول سوسائٹی کی جانب سے صوبہ سندھ میں تعلیم کی بہتری کے لیے وزیر تعلیم سید سردار شاہ کے اقدامات کی بھرپور حمایت کا اعلان بھی کیا گیا۔

خیال رہے کہ محکمہ تعلیم کی جانب سے پورے صوبے میں انرولمنٹ ڈرائیو کا آغاز کردیا گیا ہے ، یہ مہم ایک ہفتہ جاری رہے گی اور اس کے لیے ضلعی و ریجنل سطح پر مختلف شہروں میں آگاہی مہم و سیمینارز کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں